|
Auteur: |
|
|
euh???.......wat is de URL? -edit-sorry beetje brak , niet goed gekeken-edit- http://muziek.clubs.nl/friend2friendsite ook al zijn er weinig bands die ik echt super vin, op die site van je, de foto's zijn zeer mooi!! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 17-12-2001 23:25] Suck my piss |
|
Ik kan niet anders zeggen dan dat je een stel erg gave foto's op ja naam hebt staan Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: <homepage icon> Veel Iced Earth valt me op... ...WAAR ZIJN DE FOTO'S VAN NILE?????????? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-12-2001 23:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Oeee Tool Hele mooie fotoos! |
|
alleen een beetje jammer dat al die tekstvakken over Sharon heen komen shees, wat een mooi schepsel is dat [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 19-12-2001 0:43] |
|
quote: Dit is de foto bint: |
|
WAUW rrrrrrrrrrrrrrr |
|
Hoe lekkerder kunnen mensen worden!? Fuck with the best, die like the rest. |
|
not impressed If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
I like the old wide white dress much better. <EDIT> Met KISTEN!!! [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 01-03-2002 21:12] |
|
wat ziet iedereen in dat mens? zo knap is ze toch niet dudes! |
|
quote:Nee, maar de massa valt gewoon op dozen. |
|
Umm, 'kweenie of men het op mijn reaktie heeft gemunt maar goed... Ik ben haar wel 'ns tegen het lijf gelopen (niet letterlijk) op straat in Waalwijk waar ze in de studio zaten en nou echt denderend zag ze er niet uit doch slecht ook niet. De jurken doen het 'r. (Can you tell I'm a sucker for dressed-up ladies?) |
|
nah op zondagmorgen ziet ze er gewoon uit als iedereen, in haar joggingbroek en slobbershirt. |
|
Ik vraag me altijd af hoe "mooiie" vrouwen eruit zien als je er langs wakker zou worden. (zonder plakkaatverf en dergelijke) of is dat eigenlijk wel heel erg pret bederfend? "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Ik vindt die foto's helemaal niet kwijl en al helemaal niet bijzonder, ze zijn zowat allemaal op de zanger(es) gericht en steeds hetzelfde shot. Die kerel moet eens naar de site van (hoe heet ze ook alweer?) blackwitch gaan, dan leer hoe het wel moet. Ik vond alleen de foto van Tool bijzonder maar dat is vast een ongelukje. Trouwens wat moet zulke kutbands als LB en en Live op Zware Metalen? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ROTFL Ik ken Sharon van heeeeel dichtbij en heb haar eigenlijk nooit echt aantrekkelijk gevonden... |
|
quote: hihi, bedankt joh! vind mezelf nog teveel ammateur dus leuk om te lezen! maar ff over Sharon: ik vind haar wel/ook een mooie vrouw, ok met spijkerbroek en t-shirt! smaken verschillen nu eenmaal! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
Index / Concerten |