|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vraag me wel af of roadkill uberhaupt komt aangezien de zanger eerder deze week overleden is. |
|
ik ben er vast wel.. het is maar 10 minuutjes fietsen.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ik ga wel even langs, in geminia zit mijn basleraar ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Edge of Sanity is toch een deathmetal band? O wee, als er iemand misbruik van die naam wil maken! |
|
quote: Ik denk dat er toch wel een ietsiepietsie klein kansje is dat dit een ander orkestje is... spelfout weggehaald... |
|
lol ietsipietsie kansje idd |
|
quote: Ik zat ook al te kijken. Anders is het pak je tas en hup ik ben erbij Maar ik denk niet onze zweedse deathmetalvrienden On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: http://www.edgeofsanity.tv/ |
|
quote: Edge of Sanity is niet mis!! En ov is geldig op Vrijdag....hmmm |
|
quote: owww das poep |
|
quote: Voor mij maar 5 minuutjes lopen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
hey da's vlakbij jammer dat er niets leuks speelt But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
vorig jaar was het anders ook niet gewelidig met dat enorm ranzige punk bandje de modderpit met 2 mensen was wel weer leuk om te zien ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hee iemand van roadkill was toch dood ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
rensyk zei afgelopen week ergens dat de zanger dood was geloof ik.. ik betwijfel of deze band zal komen spelen.. het was de enige band die misschien een beetje aan te horen is (op westerpop) "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
geminia is denk ook wel te doen, de bassist is mijn leraar en die houd ook wel van metal enzo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: maar houden van, en het uiteindelijk spelen van metal is iets totaal anders "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
hehe dat is waar, maar het bier maakt veel goed ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik geloof dat ze er oranjeboom of dommelsch ofzo hebben "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Dommelsch is prima te doen. Oranjeboom is wat minder (Met name de volgende ochtend ) [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-08-2005 13:45] |
|
ik denk toch dat roadkill komt, het staat nog steeds op de beide sites geplanned ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Voor zover ik weet komen ze gewoon. Op de site staat in elk geval niet dat ze niet komen. http://www.westerpop.nl/n_nieuws.php [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 26-08-2005 15:32] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Jij mag zaterdag daar toch niet drinken!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
hehe we gingen morge al vroeg naar brabant toch? maar vanaaf wel ff erheen, nadat ik zo naar mn werk ben geweest |
|
quote: PWND. Hoe vroeg trouwens? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |