|
Auteur: |
|
|
Ik hoor er best veel mensen over idd. Lijkt me wel tof maar ik heb teveel te doen. Suck my piss |
|
Nevernooit. Allemaal van die zeilkakkers met helly hansen en gaastra jasjes Zie ik hier al genoeg... spelfout weggehaald... |
|
Domme reden om er niet heen te gaan. Ik heb niks met boten, lijkt me dus geen ruk aan. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ze zullen er ook pils hebben I am the 1%. |
|
quote: Ja, maar ik vertrek morgen naar Belgie en daar is het bier nog veel beter spelfout weggehaald... |
|
die oude zeilschepen zijn natuurlijk wel leuk om te zien natuurlijk maar om er nu speciaal voor heen te gaan dat dan weer niet. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Op de een of andere manier kunnen zgn. 'publiekstrekkers' mij nooit boeien. Op de Nachtwacht was ik binnen een paar seconden uitgekeken, aan het recente Formule 1-spektakel in Rotterdam heb ik geen seconde tijd besteed en ook Sail interesseert me geen lor. M.a.w. ik ga er niet heen. |
|
quote: mot je ook noar DelfSail goan! Das veul leuker und niet zo preppy |
|
quote: En dichterbij ook nog spelfout weggehaald... |
|
Psies! Dan ga ik wel ff met je mee en gaan we bieren! |
|
quote: En rellen spelfout weggehaald... |
|
Kan ik leren rellen van een veteraan! |
|
Sail is gaaf. Ik ben een paar keer eerder geweest. Een keer op een oude sloep en een keer op een wat modernere jacht. Dit jaar hebben we met het bedrijf ook een bootarrangement gekocht om met wat relaties te gaan varen, ik kon niet mee wegens eerdere verplichtingen. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 19-08-2005 14:43] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik snap niet dat je een heel dag maar een beetje aan t water kan zitten en dan naar boten zit te kijken. Goed met bier maakt t een hoop goed, maar verder is er geen actie daar. Misschien moeten ze daar wat aan doen zoals kielhalen ofzo. |
|
Ik heb zelf op een marineschip een keer een Sail meegemaakt, 1990 was dat. Kelere, wat een puinhoop was dat op het water. André Hazes kwam nog aan boord bij ons om te bieren. Op zich leuk, maar je moet idd wel wat met schepen hebben. |
|
Dat hele sail zal me verder jeuken. Alleen is die doortocht door het Noordzeekanaal irritant omdat je geen kant op kan met die files en drukte. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Helemaal waar. (volgend jaar beginnen aan een studie Maritiem Officier, dus opzich heb ik wel wat met schepen) I am the 1%. |
Index / Algemeen |