|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Stond op het Drakkar Forum. http://drakkar666.forumactif.com/ftopic60.GBK-NACHTMYSTIUM-INTHYFLESH-EURO-TOUR.htm Lijkt me wel extreem gaaf als iemand zou regelen dat deze bands ook in nederland kunnen spelen! Er zullen genoeg mensen op af komen lijkt mij. |
|
Hm, eens even overleggen bij Staddijk! |
|
Gaaf! Ik zeg nogmaals Goudvishal |
|
ah nice, inthyflesh! meteen de cd maar weer eens aanpleuren [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-08-2005 21:50] Je moeder. |
|
zal de afa wel weer gaan huilen as usual Je moeder. |
|
Heerschend! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik heb al een mailtje van Herr Trol ontvangen. Misschien dus wel in de goudvishal |
|
ik denk niet dat dit in de goudvishal staat aangezien de achtergrond van een van de bands Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
ik wil geen roet in eht eten gooien, maar de kans dat deze show doorgaat in NL is minimaal aangezien de politieke achtergrond van GBK de meeste zalen (en daarmee ook de lokale politiek) op de achterste benen doet staan.. bovendien (mede dankzij de publicitieit die het op dit ssoort internetfora heeft) zal de Antifa er ook een stokje voor willen steken.. smart thinking om het dus op een forum als dit te gooien anyway.. droom maar lekker verder, maar sinds het Black Metal Blitzkrieg festival wil ging enkele zaal dezelfde shit krijgen als Bladel, want dat kan je je broodnodige subsidie en goodwill bij de gemeente kosten.... dus, dream on! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: in·doc·tri·na·tie (de ~ (v.), ~s) 1 het onder druk bijbrengen of doen aanvaarden van bepaalde leerstellingen Suck my piss |
|
hahaha veel succes ermee dan... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
( ) Suck my piss |
|
Dan kunnen de bands muzikaal wel erg tof zijn, maar Baroeg gaat dit niet boeken. Reden: wat irritante klootzak zei... |
|
bands zijn inderdaad stuk voor stuk gaaf..... maar ik zou eht ook neit boeken.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Moeten maar een boot huren met z'n allen.. |
|
ow god.. wietze, dit is toch neit wat ik denk? schip ahoy! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Nee nee, dat is 10 september. Deze tour is 2e week van Januari. |
|
Jammer, Nachtmystium was wel de moeite waard geweest... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
een zaaltje net over de grens in belgie doet wonderen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
waar dan? signature |
|
quote: in belgie daar mag gewoon meer, daar doen ze niet zo moeilijk over de achtergrond van de bands.. er komen wel vaker leuke bands daar "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Inderdaad, in België word er tenminste niet zo zielig gejankt over dit soort dingen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: juist.. daar heeft de AFA geen grip op de regering/gemeente "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Hebben ze hier ook niet, het is gewoon omdat men zo nodig politiek correct moet zijn in Nederland. ZOG is gewoon veel sterker in Nederland als in België. De AFA is een lachertje, die 3 man en een halve paardekop. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: hehe tsja.. daar zit op zich wat in.. heb ze inderdaad nog nooit in grote getalen een feest zien verstoren. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |