IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : wat voor littekens heb je bij iemand anders aangebracht? Vorige pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-12-2001 17:06 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik breng mensen geen littekens toe.



sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 18-12-2001 17:12 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

vind ik echt niet cool, en ga ik ook echt niet op reageren....


zo, dat was mijn beurt dan weer


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 18-12-2001 17:17 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ik ben een keer blijven haken met mijn trui aan iemand's oorbel, dus de oorlel was gescheurd.


[Dit bericht is gewijzigd door Voice_of_thunder op 18-12-2001 17:18]


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 18-12-2001 17:17 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 18 december 2001 17:17 schreef Voice_of_thunder het volgende:
ik ben een keer haken met mijn trui aan iemand's oorbel, dus de oorlel was gescheurd.



Au Au Au... Ik voel het zelf...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 18-12-2001 17:28 by mortje Wijzig reactieProfiel van mortjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mortje

Lol ik ben vogges mij ook wel een geweldadig meisje nu ik er over nadenk...

-ik heb ooit een vlindermes in iemands voet gegooit .. Ik was met da mesding aan het spelen en ik deed zo van ik gooi, tja en toen zeidie bluf... Kep um nog 1x de kans gegeven om zn reactie te herstellen maar hij d8 dattik het niet zou doen.. *FOUT* bloedde best leuk ...

-kep me pa een gat in zn hoofd bezorgt ... Hij had sleutels gejat dus ik kon niet binnen. Hij stond te lachen voor het raampje van de deur, en toen werrik pissig. Ik geef een trap tegen de deur op brievenbushoogte en de deur schiet open. Met het schuifslotje in me pa's kopf ... OOPS

-kep een vent in de stad een gebroken neus geschopt. Hij bleef niet van me af nadat ik dat hem toch een aantal keer nadrukkelijk had verzorgt. Tja en slaan kannik nie zo hard maar me kisten komen wel hard aan. is me turncarriere toch ergesn goed voor geweest

Als ik er zo overnadenk bennik best wel een lompe giel qua dat soort dingen ...

Als ik ook nogges al em zelfverwondingen erbij zou schrijven wordtet helemaal een was lijst


Ik heb gesproken


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 18-12-2001 18:11 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

hmmmzzz, ik ben vroeger een keer tijdens het ijshockyen heel fanatiek (per ongeluk) over de wijsvinger van m'n toemalige beste kameraad geschaatst. Sneeuw en bloed = evil .
M'n zus heeft 8 littekens op haar scheen. Terwil ik toen nog niet eens steel toe shoes droeg . Dezelfde zus heeft een keer een berebonk (lang geleden dat ik dat woord heb gehoord) tegen haar neus aan gehad. Het bloedde zo heftig dat ik als klein kotertje tussen het bloed keek of haar oog er niet uit lag. (wist ik veel )


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-12-2001 18:17 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Tja, mijn vriendin heeft overal van die mooie striemen staan


mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 18-12-2001 18:34 by mortje Wijzig reactieProfiel van mortjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mortje

Maj dat soort striemen heeft mijn vriend ook ...
Mja maar ik mag m nagels nie afknippen van mezelf ....


Ik heb gesproken


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 18-12-2001 19:06 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik heb bij mijn zusje een kam door haar wang gedrukt. (Het was niet opzettelijk). De kam is dus helemaal door haar wang heengegaan tot in haar mond. Als ze nu lacht heeft ze aan één kant een kuiltje in haar wang en aan de andere kant niet.


the only pleasure is pain


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 18-12-2001 19:20 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik heb op Low-Lands 98 bij Moonspell in de pit iemand z´n neus kapot geslagen.

Hij stond echt te kutten iedereen die voor bij hem kwam zat hij gewoon te schoppen. Toen hij bij mij ook nog es een oorbel er uit trok heb ik heb zo hard op z´n neus geslagen, dat hij het uit schreeuwde. Mijn vrienden hebben mij van hem af moeten halen, want ik was hem helemaal lek aan het slaan. Dat soort gasten verzieken altijd de lol van een pit en geven het een slechte naam.

De volgende dag toen ik hem zag lopen, schrok hij, en nam gelijk de benen. Zijn neus zat in z´n houder en rond zijn ogen was het flink opgezet.

Je moet een hoop doen mij kwaat te krijgen, en ik sla zelden tot nooit een persoon. Deze gast maakte het gewoon te erg. Ik zou er niet eens over twijfelen om het nog een keer te doen.

Dus de eerste de beste rand debiel die ik ooit zo iets stom zie doen ............... !!!




[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 18-12-2001 19:21]


Wiegen Meister !


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 19-12-2001 7:57 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Dit is wel een leuk topic.
Tijdens mijn eerste echte batle met een buurjongen ik met baksteen hij met honkbal knuppel resultaat hij had een schedelbasis fractuur. verder heb ik met ruzies en trainen de volgende letsels veroorzaakt gebroken armen,ribben,vingers,neuzen.
Met mijn werk in Kosovo heb ik ook verschillende letsels toegebracht met het bestrijden van demonstraties en bij het aresteren van criminelen, motto wie niet luisteren wil moet maar voelen.


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 19-12-2001 20:56 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 16:06 schreef 0Tolerence het volgende:
heb toen ik jong was, jaar of 11 bij iemand een steentje op z'n kop gegooid van pakweg 30 meter afstand. Geen gelul
Dus die zal er wel een lidteken van hebben eheh


Tering! Ik ook!


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 19-12-2001 23:41 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik ben best wel een hippie op zich, nog nooit gevochten.
Wel es met me waldrock bandje iemand open gehaald, maar verder geen wereldschokkende verwondingen aangebracht.


Life doesn't get much better than this!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-12-2001 0:32 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmmm... eerst maar eens dat kerstmutsdrama ophelderen..

Viel inderdaad wel mee.. er was niet veel gore, bloed, uitstekende botten, etc.. Was wel gewelddadige actie van Cad. Wat nou als ze in plaats van voor die muts voor een bijl had gekozen? Dan had mijn hoofd er nu ongetwijfeld anders uitgezien ..lol

Verder heb ik zelf niet veel mensen lidtekens of blijvend letsel toegebracht.. Geen behoefte aan. Ook heeft tot nu toe niemand buiten mijzelf het voor elkaar gekregen om bij mij een lidteken te creeeren.

Mensen die lidtekens met opzet creeeren bij zichzelf moeten in therapie of naar de shrink, mensen die lidtekens met opzet creeeren bij elkaar (leuke bloedritueeltjes enzo) zijn niet helemaal lekker. Mensen die lidtekens laten creeeren en er ook nog geld voor geven aan een of andere piercingstudio vinden het kennelijk mooi en moeten het zelf maar weten.

Cool: Mijn broer heeft ooit een snee in mijn broertje zijn voorhoofd gecreeerd toen ze aan het frisbieen waren met een lp.. broertje ving met zijn voorhoofd.. (geen lidteken overigens)


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen