|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien een beetje ondergesneeuwd in het "Nieuwe FNR verwacht" topic, dus hier maar even een apart itempje van gemaakt: DIO....! Een van de eerste acts op het gloedjenieuwe FNR podium, op 6 oktober! VVK is al gestart. Check www.effenaar.nl voor meer info. Only Deaf Is Real! |
|
ZIEN!!! |
|
He's the King Of Rock And Roll . Ik zal er zijn! De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote: Mwa.... heb vandaag 't licht in volle glorie mogen aanschouwen (weliswaar nog in de kisten) en ik kan je vertellen, 26 moving heads is geen kattenpies! Ter vergelijk, onze oude zaal had er standaard.... 4... (komt wel goed dus met dat licht!!!) Only Deaf Is Real! |
|
WAAAW, net gehoord dat het een unieke Best Of show wordt: het complete album Holy Diver wordt gespeeld én Black Sabbath en Rainbow klassiekers.... Eat your heart out! Only Deaf Is Real! |
|
JOST! R U READING THIS? |
|
GODVER dan ben k met Jon Oliva op tour wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Vette vette vette shit! Wel erg duur alleen, voor louter Dio, en dan die fout op de site van de Effenaar.... Het avondvullende programma ‘An Evening With DIO’ bestaat uit twee sets van metal legende Ronnie James Dio. De eerste set bestaat uit de volledige live uitvoering van het album ‘Holy Driver’ uit 1983. Een unieke primeur!! Tijdens de tweede set komen alle grote hits van Rainbow, Black Sabbath en DIO voorbij. Een kans die je maar één keer in je leven krijgt… Maar goed, ik zou er iig graag bij zijn, eens kijken wat er realiseerbaar is. K bedoel, voor een metaldwerg van bijkans 60 zet ie nog een megavette show neer. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
HEUJ! gaaf had dit nog niet gezien/hoord!! aanwezig! |
|
Wel 28,50, komt er nog een voorprogramma bij, of niet? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
rasputin wanneer kom je weer eens hier naar toe |
|
quote: Waar is hier? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
richting de xinix je was hier een paarj aar geleden met je broer |
|
Hahaha, ja, spreek me daar niet over, ik kan me nog van alles herrineren, en de delen die ik vergeten was had ik liever niet te weten gekomen. Maarre, is er nog weleens wat te doen daar dan? Op zich ben ik wel te vinden voor een 2e bezoekje aan de xinix, eens kijken of we de slechte reputatie van Rotterdammers aldaar hoog kunnen houden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
haha! ik was er maar het eerste deel van de avond maar dat was al erg genoeg. jullie met je ranzige kasteel bier maar ik heb effe gekeken, eind oktober komt heidevolk hierheen. niet boeiend maar lijkt me wel een leuke band om dolletjes mee te trappen haha! |
|
Nou ok, ik zal binnenkort eens met Micha overleggen, en dan gaan we eens kijken of we nog langskomen. Heidevolk, was dat trouwens niet die band met Gelders-nationalistische teksten? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
beetje van die blije folkmuziek, valt vast wel wat van te maken na genoeg %%%% |
|
DIO in de Effenaar?? Hmmm leuk, zal er zeker zijn. ben benieuwd dan, hoor dat er een nieuw gebouw staat?! Hoop dat ze ook wat van B.S. spelen. greetz |
|
ff spammen... DIO ook te zien samen met Arch Enemy op Rock Ternat!! Zie vroegere topic over Rock Ternat... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Maar rock ternat is in Belgie of niet? Ik geloof dat het Effenaar optreden het enige in nederland is voor dit jaar. Kan verder geen datums voor NL vinden. |
|
quote: Yeps,Rock Ternat is inderdaad in België... Kheb het niet echt opgezocht,maar ik denk dat dit ook wel de enige datum zal zijn in België. Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Eentje in Belgie? En dan een in nederland. Dat betekent dat de keuze groot is |
|
quote: "Zie" maar eerst in je portemonnee Dit gaat niet lukken. |
|
quote: Dat zou'k ook wel durven stellen!! De oude man is blijkbaar van plan om het gehele album "Holy Diver" ten beste te geven!! Aanwezig!!! (Wel in Ternat mr toch ) Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ben benieuwd of ze de hele podiumact met draak en vuurwerk ook gaan opvoeren |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |