|
Auteur: |
|
|
TWOA heb ik 1 maar beluisterd en onmiddelijk verkocht. Wat een bagger. Typische Ozzfestjumparound "metal" signature |
|
Ik heb het bedenkelijke plezier gehad deze band in 2002 een keer live te aanschouwen. En ik moet eerlijk zeggen dat het tot op de dag van vandaag het slechtste optreden is wat ik ooit gezien heb!! En met de hoeveelheid kutvoorprogramma's die ik in de loop der jaren heb gezien is dit echt wel een prestatie! Kolere wat was dit kut zeg!! Het meest lachwekkende was denk ik nog wel de keyboardspeler. De hele band stond heftig te stuiteren op de brute nu-metal, de keyboardspeler wou meedoen, en jawel zijn keyboard flikkert op de grond. Hij doen alsof dit de bedoeling was, en probeert op een stoere manier voorovergebukt door te spelen op zijn keyboard. Ik heb echt met tranen in mijn ogen en het schaamrood op mijn kaken staan kijken... vreselijk... Zenial |
|
Ze hadden even hun 'moment of fame' een aantal jaren geleden vanwege het shock element. Maar daar is nou niks meer van over gebleven, gewoon een matige band. Komt er nog 'ns bij dat het een stelletje verslaafden zijn dus ik denk dat de band niet lang zal blijven bestaan. |
|
Ik heb ze ook 1 keer gezien in Ahoy als voorprogramma van Slipknot (of was het de Heineken Music Hall). Anyway, zware kutband. Had ook heel erg het gevoel dat ze Slipknot wilden immiteren. Ook soort maskers enzo, en de stijl van de muziek was ook vrijwel hetzelfde. |
|
Nou daar kan ik je geen gelijk in geven. De muziek is heel anders dan Slipknot. Veel meer industrial invloeden en lager tempo. Maarja het betekent nog steeds dat ze niks te bieden hebben. Veel bands deden zo'n soort ding zoals AHC in die tijd, bijvoorbeeld Mudvayne. Maar AHC heeft gewoon niet het talent om te overleven denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 24-08-2005 18:21] |
|
Mee eens live zijn ze zwaar noten, maar kan toch genieten als de cd weer eens aan de beurt is in m`n wisselaar.Slipknot cd`s heb ik al ritueel verbrand...Behemoth cd`s na lange tijd weer een beluisterd.. ook verry nice Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Je had beter je AHC cd's ritueel verbrand. Daarmee vergeleken is Slipknot de beste band van de wereld... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dit slaat als kut op Dirk. Wat heeft Behemoth hier mee te maken? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Die uitdrukking is teh shiaat son! Ook heftig; dat slaat als een slappe lul op een drumstel(en dat geeft een kut geluid) Suck my piss |
|
Ook een goeie Poolse band...Behemoth ik refereer vader en Behemoth tezamen.. Of doe ik hier wat doms mee..Kruisig me voor m`n onwetenheid Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: ONTOPIC!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Is AHC Pools? Wist ik niet eens. Maar ik ken die hele band eigenlijk niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: nee chelman..AHC is Amerikaans..maar je neemt me natuurlijk in de zeik..no problemo..ik bedoelde Behemoth als Poolse band Dobrze?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Even quoten. |
|
quote:Nee ik neem je niet in de zeik. Ik ken dat hele AHC gewoon echt niet. Om eerlijk te zijn heb ik daar nog nooit eerder van gehoord. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: http://www.headcharge.com/index2.php ..Is nu metal..moet je ding zijn..ik vind het wel grappig... [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 25-08-2005 13:55] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: He he, ook eens een positief geluid. Yep, Just So You Know is ook mijn favoriet, hoewel The Feeding ook erg sterke nummers bevat. Als mensen eens naar de teksten zouden luisteren... maar ieder zijn smaak zal ik maar zeggen, en soms zijn mensen nu eenmaal eenkennig.... Hung like Einstein, smart as a horse. |
|
quote: En sommige bands zijn nou eenmaal om te janken zo kut... Zenial |
|
Sommig zinloos commentaar natuurlijk ook Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
In tegenstelling tot jouw zinnige toevoegingen bedoel je? Zenial |
|
Van de 18 posts in dit topic zijn er in ieder geval niet 2 van mij om te vertellen dat je het maar niks vindt En verder ben ik het met VB eens. Maar dat wist hij al Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Index / Heavy Metal |