|
Auteur: |
|
|
kijkt u zelf maar even. - Zaterdag 10 september Space Marines (eenmalige reunie show)+ TUBE - Zondag 18 september Nevermore (USA)+ Dew-Scented (Dld) + Mercenary (Dk) - Zondag 25 september Heavy in Haarlem festival: Vader (POL) + Rotting Christ (GR) + Anorexia Nervosa (FR)+ Divine Empire (ex-members of Malevolent Creation / USA) + Decapitated (POL)+ Gorerotted (UK) + Detonation (NL) + DÂM (UK) Verwacht: - ma 3 Oktober Arch Enemy (SWE) + Dark Tranquility (USA) + Trivium (USA) - vr 7 Oktober Heavy in Haarlem: Arcturus (feat Hellhammer of Mayhem & Vortex of Dimmu Borgir & ex borknagar / Nor) + Red Harvest (Nor) - zo 23 Oktober Trail Of Tears (No) + Orphanage - do 3 November KMFDM (Enige show in NL / Dld) + Panic DHH (Enige show in NL /Uk) - vr 18 November Heavy in Haarlem: The Haunted (Zwe) + God Forbid (Usa) + Manntis (Usa) - zo 4 December Heavy In Haarlem: Gorefest meer info op www.patronaat.nl |
|
Wat onoverzichtelijk. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
wat nou? alles staat er toch gewoon? Bruce Banner |
|
Maar wel onoverzichtelijk. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Jammer dat je niet tegen dat beetje kritiek kan. Had enkel je bericht anders 'opgemaakt'. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Jorna, ik begrijp je ook niet... het is een nette opsomming van concerten, met data, bands, en verder geen geouwehoer eromheen... netjes op volgorde... waar is het probleem? ik zie het namelijk niet Bruce Banner |
|
Ik wel. Zal wel aan mij liggen dan. Lekker janken voor me. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
ja, maar niet hier Bruce Banner |
|
quote: ik kan heus wel tegen kritiek, maar alles staat netjes aangegeven. Tuurlijk het was nog iets duidelijker geweest als de band namen onder elkaar hadden gestaan en alshet om een concert ging had ik dat ook zo gedaan..... maar ja het gaat om meerdere concerten met als gevolg dat je dan een gruwelijk lange post krijgt.... en daar heb ik dan weer een schijthekel aan... net als aan onzinnig zeikende wijfen.. |
|
Bruce Banner |
|
Nee nu is het geen gruwelijk lange post. Ah well. 't Is Haarlem ook maar... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
[edit]niet zo'n lieve opmerking, laat ik de verstandigste eens zijn[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 24-08-2005 18:13] |
|
oei Toch goed. Ik heb al kaartjes voor arch enemy 3 oktober 20 minuten fietsen |
|
gaat er iemand vanavond nog naar kmfdm en panic DHH in het patro? |
|
goed panic DHH viel zwaaaaaaaaaaar tegen, wat een gaye shizzle. KFMDM daarintegen was wel super! |
Index / Concerten |