IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Camel Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-08-2005 0:12 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Poging 2 dan:

quote:
Spectre schreef laatst:




http://www.camelproductions.com

Wellicht een interessante band.
Het meeste van hun heb ik op LP, het is een progresssieve rockband en hun eerstelling stamt uit 1973. Vaak lange instrumentale nummers maar er zijn ook albums die meer zang gericht zijn.

Discography
Muziek samples





Bruce Banner


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 25-08-2005 0:13 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Ken alleen het nummer Lady Fantasy, best een vet nummer.


..


Argh
Usericon van Argh
Posted 25-08-2005 0:17 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2005 0:12 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Poging 2 dan:






waarom unlock je dat oude topic niet en schop je die omhoog?.. enfin kvind Camel wel gaaf, kreeg ooit eens een nummer van mirage via een 1 of andere fin, meteen de cd opgezocht en was best genieten geblazen.. ken op mirage na echter nog niks van deze band..


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-08-2005 0:18 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Knip/plak dan het hele ouwe topic hier naartoe, of open het ouwe gewoon.



chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 25-08-2005 0:19 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

'k ken er niet heel veel van, maar wat ik mij van de dvd herinner is het beste muziek


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 25-08-2005 0:27 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Hier kun je wat complete mp3tjes downloaden.

[Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 25-08-2005 0:27]


..


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-08-2005 0:31 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 25 augustus 2005 0:17 schreef Argh het volgende:
waarom unlock je dat oude topic niet en schop je die omhoog?..


Omdat ik het niet kan unlocken, vandaar. En aangezien er maar iets van 18 reacties waren, kan het best even opnieuw gestart worden. Als je je post qoute-waardig vindt, c/p je hem maar.

het is verdomme ook nooit goed hier.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 25-08-2005 0:32]


Bruce Banner


Argh
Usericon van Argh
Posted 25-08-2005 0:34 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2005 0:31 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Omdat ik het niet kan unlocken, vandaar. En aangezien er maar iets van 18 reacties waren, kan het best even opnieuw gestart worden. Als je je post qoute-waardig vindt, c/p je hem maar.

het is verdomme ook nooit goed hier.


haha, het is al goed.. maar het leek me gewoon logischer.. vandaar..

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 25-08-2005 0:34]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-08-2005 0:34 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

is het ook. maar aangezien ik het niet kan...



is Camel een beetje de moeite waard?


Bruce Banner


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 25-08-2005 0:35 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 25 augustus 2005 0:27 schreef venom rules het volgende:
Hier kun je wat complete mp3tjes downloaden.


quote:
Op 25 augustus 2005 0:34 schreef Lainedil Naleanor het volgende:

is Camel een beetje de moeite waard?



..


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-08-2005 0:38 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

cheers. even luisteren


Bruce Banner


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-08-2005 12:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ha mooi! Ben op dit moment moonmadness LP aan het draaien, gaaf


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-08-2005 12:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hebben ze hier geen gedoe met copyrights rechten gekregen?



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-08-2005 15:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ja, er staat een mooi stuk hierover geschreven op hun website

quote:

Their second album, 'MIRAGE', heightened their profile and the album sleeve attracted the unwanted attention of the USA branch of Camel cigarettes who demanded the band change the cover or face legal action. The USA record company quickly fashioned a new sleeve to avoid legal hassles. The original sleeve remained unchanged throughout the rest of the world as Geoff Jukes had already struck a deal with the European branch of the cigarette company to release tiny packets of cigarettes (5 cigarettes to a packet) using the CAMEL artwork, including track-listing. So enamoured were the executives in Europe, they visited the band in the studio trying to talk CAMEL into renaming the songs on 'MIRAGE' (e.g., "Twenty To The Pack"). They also wanted CAMEL to cover their amps with camel skins, allow advertisements and give away cigarettes at all the performances. The latter was successful as Jukes had struck a deal the band were never privy to. The band were getting 'belligerent' and a sarcastically amusing Peter Bardens suggested an album song-title of "Twenty Sticks Of Cancer".

Thus ended the association twixt the beast and the leaf.



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


chucknorris
Black metal ist lief!
Usericon van chucknorris
Posted 25-08-2005 20:54 by chucknorris Wijzig reactieProfiel van chucknorrisQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2005 12:36 schreef Mutilator het volgende:
Hebben ze hier geen gedoe met copyrights rechten gekregen?




eerst rechtzaken, in amerika een andere editie. en daarna Camel als sponsor :D

Camel is het beste van de jaren 70!

Begin eerst met mirage, daarna camel, daarna moonmadness en snow goose! (moonmadness is mijn favoriet)

De nieuwe camel (met name RAJAZ) is ook ZEER vermakelijk, dat album is ook iets voor een floydfan!


Metalboeren zijn kankerlelijk!


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-11-2007 14:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Andrew's Health TRANSPLANT DAY!


Andrew is progressing very well. Thus far, he has tolerated the treatment exceptionally well, but we still take it one day at a time. So far, he has not suffered any serious side effects and his spirits are positive and strong. Today is transplant day...

Many of you have written to us encouraging us to hold an Hour Candle vigil for Andrew and we were thinking the very same thing. If you are able, please light a candle for Andrew, today, 21st November, at 1600hrs GMT. That is when Andrew will receive his bone marrow transplant. Spend an hour 'with' him, thinking of him in your way, perhaps listening to your favourite Camel album or spending time with loved ones to celebrate the good things in life. I have seen the strength Andrew has derived from the love and support he has received from family, friends, and the kind words of support so many of you have sent. That support has strengthened not only his physical, mental and emotional state, but it has strengthened his resolve to get well and get back on stage.

So please light an Hour Candle for him today. If you don't get this until after the transplant hour, light a candle for him anyway, whenever you can. Light that candle and send the strength of your feelings to him at any time.

Thank you for your enery, your good wishes, prayers, thoughts, candles, messages, and for your love of this wonderful man who has much yet to give in return.

Until our next newsletter, I send you all our Fondest Regards,
Susan Hoover
Camel Productions


Hopelijk gaat de operatie goed
Het zou jammer zijn als hij het niet gaat redden, ik ga wel een plaat draaien om 4 uur


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-11-2007 15:30 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Camel, dat vond ik vroegah wel tof ja. Heb ze nog live gezien in Paradiso, dat was een leuk concert.


When your people matter, menstrual health matters


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 21-11-2007 16:24 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2007 14:22 schreef spectre het volgende:
Hopelijk gaat de operatie goed
Het zou jammer zijn als hij het niet gaat redden, ik ga wel een plaat draaien om 4 uur


5 uur vanmiddag, Nederlandse tijd dus.

A live record staat inmiddels op.


bub


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-11-2007 16:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hehe ik draai al


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 21-11-2007 17:13 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hele vette band!
Ik heb alleen master series, is geloof ik een soort van compilatie. Lekker afwisselend die plaat in ieder geval.

edit: Ik heb harbour of tears ook nog, maar daar zitten dikke krassen op en is onspeelbaar. Heel andere muziek dan master series overigens, ook erg lekker.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 21-11-2007 17:14]



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 06-04-2009 14:30 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Moet het topic van deze best wel geniale band maar weer eens naar boven trappen!

Ik heb nu A live record op vinyl. Erg lekkere plaat! Wellicht ga ik nog meer checken van hun.



Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 06-04-2009 14:54 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Zeker de moeite waard, al ben ik zelf liefhebber van het latere werk van Camel, zoals "Stationary Traveller", "Dust and Dreams" en "Harbour of Tears"...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-04-2009 15:10 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Alleen bekend met Mirage, puike plaat en klinkt lekker relaxed.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-04-2009 15:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Moonmadness blijft een mooie ploat, al heeft ie wel iets van de charme verloren sinds ik gestopt ben met het roken van oogluikend toegestane verdovende middelen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-04-2009 15:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Goddank is Andrew genezen van zijn kankerissues, wie weet zitten er4 nog wat platen in het vat


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 06-04-2009 15:48 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2009 15:43 schreef spectre het volgende:
Goddank is Andrew genezen van zijn kankerissues, wie weet zitten er4 nog wat platen in het vat


Waar heb je die wijsheid vandaan?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen