|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Poging 2 dan: quote: Bruce Banner |
|
Ken alleen het nummer Lady Fantasy, best een vet nummer. .. |
|
Knip/plak dan het hele ouwe topic hier naartoe, of open het ouwe gewoon. |
|
'k ken er niet heel veel van, maar wat ik mij van de dvd herinner is het beste muziek www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Hier kun je wat complete mp3tjes downloaden. [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 25-08-2005 0:27] .. |
|
quote: Omdat ik het niet kan unlocken, vandaar. En aangezien er maar iets van 18 reacties waren, kan het best even opnieuw gestart worden. Als je je post qoute-waardig vindt, c/p je hem maar. het is verdomme ook nooit goed hier. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 25-08-2005 0:32] Bruce Banner |
|
quote: haha, het is al goed.. maar het leek me gewoon logischer.. vandaar.. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 25-08-2005 0:34] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
is het ook. maar aangezien ik het niet kan... is Camel een beetje de moeite waard? Bruce Banner |
|
quote: quote: .. |
|
cheers. even luisteren Bruce Banner |
|
ha mooi! Ben op dit moment moonmadness LP aan het draaien, gaaf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hebben ze hier geen gedoe met copyrights rechten gekregen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja, er staat een mooi stuk hierover geschreven op hun website quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: eerst rechtzaken, in amerika een andere editie. en daarna Camel als sponsor :D Camel is het beste van de jaren 70! Begin eerst met mirage, daarna camel, daarna moonmadness en snow goose! (moonmadness is mijn favoriet) De nieuwe camel (met name RAJAZ) is ook ZEER vermakelijk, dat album is ook iets voor een floydfan! Metalboeren zijn kankerlelijk! |
|
quote: Hopelijk gaat de operatie goed Het zou jammer zijn als hij het niet gaat redden, ik ga wel een plaat draaien om 4 uur Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Camel, dat vond ik vroegah wel tof ja. Heb ze nog live gezien in Paradiso, dat was een leuk concert. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: 5 uur vanmiddag, Nederlandse tijd dus. A live record staat inmiddels op. bub |
|
Hehe ik draai al Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hele vette band! Ik heb alleen master series, is geloof ik een soort van compilatie. Lekker afwisselend die plaat in ieder geval. edit: Ik heb harbour of tears ook nog, maar daar zitten dikke krassen op en is onspeelbaar. Heel andere muziek dan master series overigens, ook erg lekker. [Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 21-11-2007 17:14] "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Moet het topic van deze best wel geniale band maar weer eens naar boven trappen! Ik heb nu A live record op vinyl. Erg lekkere plaat! Wellicht ga ik nog meer checken van hun. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Zeker de moeite waard, al ben ik zelf liefhebber van het latere werk van Camel, zoals "Stationary Traveller", "Dust and Dreams" en "Harbour of Tears"... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Alleen bekend met Mirage, puike plaat en klinkt lekker relaxed. |
|
Moonmadness blijft een mooie ploat, al heeft ie wel iets van de charme verloren sinds ik gestopt ben met het roken van oogluikend toegestane verdovende middelen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Goddank is Andrew genezen van zijn kankerissues, wie weet zitten er4 nog wat platen in het vat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Waar heb je die wijsheid vandaan? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |