IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Grim Reaper
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-08-2005 16:16 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Wie kent deze eighties NWOBHM-band nog? Momenteel werken ze samen met Weezer, als ik me niet vergis: de vid van 'Fear no evil' werd uit de la gehaald om als achtergrond te dienen bij Weezers' We are all on drugs'-single.

Ik ken ze wel al veel langer: die overdone B-horrorvideo's, dito teksten en gierende uithalen van de gezette zanger weet ik wel te smaken. Hun mascotte is Pietje de Dood (of wat dacht je, met zo'n bandnaam? )Ze zijn zelfs al bij Beavis en Butthead in de show geweest en die vonden het best cool, net zoals ik. En u?

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

acid
Usericon van acid
Posted 25-08-2005 17:30 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Grim Reaper was een van de betere nwobhm bands als je het mij vraagt, vooral hun eerste album is geweldig. Natuurlijk met het titelnummer "See you in hell" als klassieker. Grimmet rules.

"Jullie stemmen Pechtold!!"

High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 14-10-2005 8:58 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 25 augustus 2005 17:30 schreef acid het volgende:
Grim Reaper was een van de betere nwobhm bands als je het mij vraagt, vooral hun eerste album is geweldig. Natuurlijk met het titelnummer "See you in hell" als klassieker. Grimmet rules.

Zeker, naar mijn mening sterker dan Witchfynde (op Give 'em Hell na dan..), die Demo uit '83 is ook erg goed te pruimen moet ik zeggen, met een vroege versie van "See You In Hell". Ik moet wel bekennen dat ik de vocals op "Fear No Evil" nogal eentonig vindt.

heavy metal is the law

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com