|
Auteur: |
|
|
Klinkt wel interessant. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dat is het dan ook. Pentacle is een van de betere bands die NL rijk is, Izegrim is, op de vocals na ook een heel behoorlijke band, en tja, Desaster heerst gewoon de pan uit. En dan nog in de Baroeg ook. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Desaster en Izegrim spelen 3 september ook op Occultfest in Hoogeveen! Hoef je ook geen 3 maanden te wachten als je ze graag wilt zien! see you at occultfest! |
|
...of 2 september in de Little Devil |
|
quote: Hoe uitputtend... |
|
Tof, dan ben ik er wel weer. 2 September spelen ze in Tilburg ja, maar dan speelt Reverend Bizarre ook in Nederland. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Aanwezig in de Baroeg, al is het alleen maar voor Pentacle dan nog is het de moeite waard. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Haha, wat een onzin joh. |
|
quote: Naja, het is de laatste tijd toch een aantal maal gebeurd dat er concerten werden gecanceled, en in het verleden kwam het ook nog weleens voor, helaas. En dan staat er ook nog eens to be confirmed bij, dus tja. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
2 september, LD, Tilburg. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Dat stond er al ja. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Tegenwoordig valt het nog wel mee toch? Aantal jaren trug had je regelmatig dat je voor een dichte deur stond met een bordje erop : sorry ..... gaat niet door. |
|
Dat bedoel ik. Tegenwoordig komt dat niet meer voor. Afgelopen seizoen is alleen Metal Church niet doorgegaan (wat heel erg klote was), voor de rest kan ik me echt niets herinneren. |
Index / Concerten |