|
Auteur: |
|
|
volgens de zoekfunctie is er van de keigave band nog geen topic. bij deze dus. ik weet niet wat ik allemaal moet zeggen behalve dat ze de pannen van het dak afrossen. lekker vette grind. een opgefokte discharge. wat wil je nog meer?? en om het zelf uit te sjekken moet je naar onderstaande link gaan waar je AL HUN NUMMERS kunt downloaden http://www.skitsystem.net/ [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-11-2006 20:18] |
|
Heersch! Bedankt voor de link. Skitsystem is idd een gave band. |
|
Wel tof, maar Discharge klinkt toch echt heftiger, hoor. Maar niks mis mee. En gratis, wat wil een nederlander nog meer. *now downing* |
|
quote: Euh, dat zou best kunnen, maar ik vind het echt niet zo heftig klinken. Ken je Hear nothing, see nothing, say nothing van Discharge? Hell on earth? Dat ragt meer, imo. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 26-08-2005 22:16] |
|
Neem dan Uncurbed .... |
|
quote: Ik zal ze een dezer dagen eens in zijn geheel beluisteren (dan moet ik ze eerst ergens zien op te duikelen) Edit: typo [Dit bericht is gewijzigd door slome op 26-08-2005 22:18] |
|
quote: offtopic: Ik kan je wel een liedje meelen, hell on earth, als dat mag van hotmail? 1.7mb |
|
quote: Van die cd ken ik iig nog niets, stuurt u hem maar BrambosmanAPESTAARTJEhotmail.com |
|
Meel! Nouja, discharge klinkt eigenlijk wel een stuk gedateerder, maar op de een of andere manier klinkt het toch bruter. |
|
Ik dank u *eventje kritisch beluisteren* Edit: Weet je, ik vind het elkaar niet eens zo veel schelen qua ramgehalte. Skitsystem is wel sneller, maar ja wat wil je met 13 jaar verschil. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 26-08-2005 22:40] |
|
Hehe, dat dischargenummer wat ik stuurde komt uit '82, de nummers die ik van skitsystem beluisterde kwamen uit '04/'05. Maar tis wel iets sneller, idd. |
|
GAVE BAND! JA Suck my piss |
|
ik zelf vind de numemrs van discharge 10.000 keer beter als skitsystem (ken je nagaan, want ik vind skisystem al super) maar skitsystem is toch wel "vetter" door de moderne opnames. ik vind bands zoals skisystem eigenlijk gewoon bands die het concept van discharge hebben overgenomen en hebben gemodernizeerd. maar verder doet het er niet toe. |
|
geniale band, skitsystem... ik ben te jong om discharge jeugd sentiment te vinden, dus voor mij is dat rommel haha. nue, hear nothing see nothing is fijne cd |
|
Klinkt tof! Zo van tijd tot tijd kan ik dit soort herrie goed waarderen. Enne, beetje offtopic, maar kan iemand mij misschien helpen aan wat mp3tjes van Insult? Die band wil ik ook wel een keertje horen en bij mijn weten ligt dat ook wel enigszins in dit straatje... klopt dat? |
|
mwoa, insult heeft meer grindcore invloeden. check suppsository of hot n steamy monkey love eens? de bands van de ex-leden, wellicht kunnen ze je verder helpen www.suppository.nl www.hsml.tk |
|
quote: Mooi! Ik was al een tijdje benieuwd naar de muziek van Hot 'n Steamy Monkey Love, maar kon er niets van vinden. Bij deze dank btw, het klinkt vet |
|
kneiter de kneiter.. ondekking van de maand voor mij! had er al langer overgehoord en moest het al een hele tijd checken, maar nu ik eindelijk Stigmata heb gecheckt ben ik zeker over. SUPERVETTE Dbeat crust! http://www.skitsystem.net/mp3/skitsystem/Stigmata/03%20Stigmata.mp3 STIGGGGMAAAAAATAAAAA!!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: je moet ook gewoon eens luisteren als ik wat zeg he!!!! |
|
goed spul! Je moeder. |
|
Vet ja Ik kende dit al wat langer maar waarschijnlijk in een vergeet-hoekje geduwd. Goeie reminder dit ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Thx voor de link huubie! Skitsystem is geweldig. Check ook Wolfbrigade (de band dus)! |
|
genre weet ik niet grind? hou er wel van Split met Nasum oa signature |
|
Skitsystem is gaaf! Hypnos, als je dit leuk vindt moet je eens in het crust/d-beat topic kijken die ik tijd geleden heb aangemaakt. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3236712?hl=crust [Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 03-12-2009 23:51] |
|
I love d-beat. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
Index / Heavy Metal |