IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Namen voor black metal nrs Vorige pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-12-2001 11:24 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hm blackmetal hoeft btw tovh niet perse satanisch te zijn ?, bv immortal heeft super teksten vind ik maar ze zijn niet satanistisch zover ik weet

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 19-12-2001 11:43 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2001 11:23 schreef rajackar het volgende:
is jouw mening. Er zijn al veel te veel slechte bands en ik kan me echt niet voorstellen dat mensen die op deze manier aan de slag gaan ook maar iets toe te voegen hebben.
[off topic]Ze hoeven toch niets toe te voegen, laat ze lekker plezier hebben in het spelen!
[/off topic]

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-12-2001 13:13 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 19 december 2001 11:22 schreef Dwaallicht het volgende:
Overfikken voor je?

Jij hebt het script, dan kan jij hem toch re-incarneren? Zoveel werk is het niet dunkt me, of wel? Zou wel stoer zijn...
Hmm, ik wacht nog even tot het volgende jaar of ik een reactie krijg, en anders graag!

Sja, ik kan wel een engelse versie maken maar die is toch niet hetzelfde. Moeten wel de juiste woorden in staan. Maar, misschien heb ik die engelse nog wel ergens thuis op de computer staan.

De Noorse ga ik maar niet aan beginnen, want daar is mijn noors veel te beperkt voor...

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 19-12-2001 13:40 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 19 december 2001 11:18 schreef Vargen666 het volgende:
Ok, de Noorse en engelse generator is pleite geloof ik ja. MAAR ik heb wel een Zweedse gevonden!!!

http://home.bip.net/andypee/Anders/Bmomatic.htm

leuk!

Satsa på Eviga Vintrar för Skitnödiga Skitnödigheter
Knastra Utsketna Negerjävlar nedanför Så jääävla stygga Död
Haila Grekiska Skogar för Begravna Leksaker

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 19-12-2001 17:02 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 22:55 schreef Lord Morgoth het volgende:
Je kan het ook niet laten om overal je kutopmerkingen neer te zetten, he?

Heb jij nou echt niks beters te doen? Zielig hoor...

Whahahahah!! In tegenstelling tot jou loze gelul onderbouw ik in ieder geval nog wat ik zeg. Jij vindt het misschien een kutopmerking, ik zeg gewoon zoals het is in plaats van er wat hypocriet omheen te gaan zitten draaien of het maar met iedereen eens te zijn

SCUM FUCK

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-12-2001 17:59 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

-Midnightmares insanity leading to demonical plagues.
-Pure holocaust.
-Bloodshed terror.
-Supersticious torcherer.
-Heretic lunarism.

Dit zijn ff wat snelle hersenspinsels
Don't mind de spelfouten, die kun je er zelf wel uithalen dacht ik zo

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-12-2001 18:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2001 17:02 schreef Duxmortem het volgende:
Whahahahah!! In tegenstelling tot jou loze gelul onderbouw ik in ieder geval nog wat ik zeg. Jij vindt het misschien een kutopmerking, ik zeg gewoon zoals het is in plaats van er wat hypocriet omheen te gaan zitten draaien of het maar met iedereen eens te zijn

Ah gelukkig ik denk al waar is de wijsheid, maar jij had em.
Geef eens rap terug, je doet er alleen maar stoer mee.

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 19-12-2001 18:02 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2001 17:02 schreef Duxmortem het volgende:

Lekker onderbouwd:

'Zo te horen wordt dit weer een totaal onbezield baggerbandje'

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 19-12-2001 18:11 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2001 18:02 schreef Lord Morgoth het volgende:
Lekker onderbouwd:

'Zo te horen wordt dit weer een totaal onbezield baggerbandje'

Lekker uit de context geript weer...indien een band alles voorgekauwd wil krijgen en niet eens de creativiteit heeft om zijn eigen titels te bedenken lijkt de kans me zeer klein dat zij ook maar enige bezieling in hun muziek zullen hebben. Dit leek mij voor zich spreken, maar ik zie dat hier rekening gehouden dient te worden met mensen met de hersencapaciteit van een krop sla.

SCUM FUCK

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 19-12-2001 18:15 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 19-12-2001 18:15]

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-12-2001 18:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Inderdaad, en die mens noemt zicht Duxmortem.
Kerel, als er iemand hier dom en bekrompen bezig is, ben jij het. Want alles moet op jouw manier, alles is zoals jij het zegt.

Pluer op en ga je Talibanbarbie maar offeren ofzo.

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 19-12-2001 18:49 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

zozo, wat een vijandigheid.

Maar, je legt hier wel zijn bekrompenheid uit maar niet zijn domheid.

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 19-12-2001 18:57 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2001 18:16 schreef Jenje het volgende:
Inderdaad, en die mens noemt zicht Duxmortem.
Kerel, als er iemand hier dom en bekrompen bezig is, ben <i>jij</i> het. Want alles moet op jouw manier, alles is zoals jij het zegt.

Pluer op en ga je Talibanbarbie maar offeren ofzo.

Ik heb nooit gezegd dat alles op mijn manier moet. Net als de rest van dit forum maak ik mijn mening duidelijk. Op deze wijze kun je iedereens uitspraken wel bekrompen noemen. En dan het feit dat ik dom (bezig) zou zijn...nu, dat bewijst juist dat jij dat bent. Ik leg mijn mening uit en onderbouw deze. Ik heb tot op heden nog niet gezien dat jij me er met argumenten uit hebt kunnen lullen. Een hoop gescheld en geschreeuw ben je goed in, maar ook echt iets beargumenteren gaat je schijnbaar een stuk minder goed af...

SCUM FUCK

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 19-12-2001 19:18 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2001 11:24 schreef FireFox het volgende:
hm blackmetal hoeft btw tovh niet perse satanisch te zijn ?, bv immortal heeft super teksten vind ik maar ze zijn niet satanistisch zover ik weet

Proest immortal goede teksten, moet je die van Pure Holocaust eens lezen, die slaan echt nergens op.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-12-2001 19:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

On Topic
Het gaat over namen voor balckmetal nummers !

The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 19-12-2001 19:27 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

De titel moet wel op de tekst slaan, dus luister naar de tekst zal ik zeggen schiet je vanzelf wel wat te binnen denk ik

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 19-12-2001 19:29 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2001 19:22 schreef Jenje het volgende:
On Topic
Het gaat over namen voor balckmetal nummers !

Hehe balckmetal...misschien leuke naam voor de CD?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-12-2001 19:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

oeps

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 19-12-2001 20:25 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

"We do not like God" (is niet satanistisch!!!!)

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-12-2001 20:29 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2001 19:18 schreef Iskariot het volgende:
Proest immortal goede teksten, moet je die van Pure Holocaust eens lezen, die slaan echt nergens op.

ach, jij vind ze duidelijk nergens op slaan, ik vind ze wel gaaf, trouwens die teksten op die cd zijn niet echt veel anders als op de andere cd's volgens mij

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 19-12-2001 20:57 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Hmmm...kunne ze niks zelf verzinne?
btw: als ik iets schrijf doe ik de titel altijd op t laatst(ik heb natuurlijk al wel een onderwerp in m´n kop).
Dus misschien kunnen ze beter eerst de songtekst schrijven als ze zo´n moeite hebben met titels verzinnen...

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 19-12-2001 21:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Let op, volgende vraag:

"Ze zoeken nu ook nog wat evil teksten voor bij die titels. En coole riffs".

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-12-2001 21:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LOL !

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 19-12-2001 21:44 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 19 december 2001 21:34 schreef TNightmare het volgende:
Let op, volgende vraag:

"Ze zoeken nu ook nog wat evil teksten voor bij die titels. En coole riffs".

Argh, je zult wel anders spreken als je later een cd van DELPHIC helemaal grijs draait in je cd-spelertje

En nu GVD ON-TOPIC!!!

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com