![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
gelekt ben er niet echt kapot van.. het lijkt of de magie van vorige werk weg is ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Hmmm, zou jammer zijn. Straks even luisteren. ![]() |
|
Staan bij nadere beluistering toch wel weer een paar mooie stukken op, vooral Giving Birth to Imagined Saviors mag er zijn ![]() Denk dat met het heengaan van Isis, sideprojecten als Red Sparowes wel wat meer aandacht gaan krijgen, maar ik kan het mis hebben natuurlijk. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: Lees: Josh Graham "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Geen slechte plaat. Maar het boeit me simpelweg niet genoeg, had ik ook al bij de vorige. Het debuut is het enige wat ik echt de moeite waard vind. ![]() |
|
+1 te weinig animuziek signature ![]() |
|
Godverdomme, dit blijft ook prachtige muziek zeg, alle cd's.. ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |