|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
gelekt ben er niet echt kapot van.. het lijkt of de magie van vorige werk weg is Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Hmmm, zou jammer zijn. Straks even luisteren. |
|
Staan bij nadere beluistering toch wel weer een paar mooie stukken op, vooral Giving Birth to Imagined Saviors mag er zijn Denk dat met het heengaan van Isis, sideprojecten als Red Sparowes wel wat meer aandacht gaan krijgen, maar ik kan het mis hebben natuurlijk. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Lees: Josh Graham "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Geen slechte plaat. Maar het boeit me simpelweg niet genoeg, had ik ook al bij de vorige. Het debuut is het enige wat ik echt de moeite waard vind. |
|
+1 te weinig animuziek signature |
|
Godverdomme, dit blijft ook prachtige muziek zeg, alle cd's.. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |