|
Auteur: |
|
|
Wow, ik dacht dat deze band niet meer bestond. Na Traumatic... heb ik er nooit meer iets van gehoord. Brilliante plaat trouwens, helaas heb ik 'm zelf niet. Nergens meer te krijgen. |
|
Ja de cds zijn moeilijk te krijgen ja. Gast van TV brengt zijn cds nu uit op zijn eigen labeltje maar ik zie dat zowel de bandsite als de labelsite het niet meer doen. Maar hij is wel cool, ik heb de hele discografie gekregen Zenial |
|
Ik las in een oude Aardschok een recensie van een plaat van deze act en dat leek me wel wat. Nu het debuut album aan het checken en jawel dit is leuk zeg. Behoorlijk vreemde avantgarderige death met een beetje doom en black, lekkere '90's sound ook, beetje hol enzo, alsof het in een kathedraal is opgenomen (of een douchekabine natuurlijk). Verder moeilijk te plaatsen, iets van Sadness meets Celtic Frost ofzo met wat Bethlehem en Rotting Christ en dan wat sneller en anders. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 05-10-2016 19:16] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ik moet eens dieper in hun discografie graven, vergeet hun te vaak. |
|
Traumatic, echt hallucinant spul. Ziekelijk. |
|
Ook maar weer eens uit de kast plukken. Boeiende band |
|
Kende het niet. Net even aangeslingerd op Youtube. Hoor er ook wel wat My Dying Bride in, maar dan een stuk zieker. Sowieso interessant en ga ik meer van luisteren. ...niets is wat het lijkt... |
|
Het meeste van dit spul is meer dan 20 jaar oud. |
|
...niets is wat het lijkt... |
|
Ook maar weer eens uit de kast plukken. Boeiende band |
Index / Heavy Metal |