IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : wie gaat er dit weekend naar de baroeg ?? (rotterdam) Vorige pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-12-2001 16:11 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

jaja nou weetikhetwel hoor hoop geblaat weinig wol

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-12-2001 4:52 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2001 12:33 schreef Dwaallicht het volgende:
*zucht*

wat vre-se-lijk FLAUW weer zeg. Wat een enorme verdunde humor. We hebben het al zo vaak gezien, en wat is het weer makkelijk. Talibaard, Killer of Dwårfs, Strontheim. Zeer recombinante humor. Ga oneliners voor een comedyserie schrijven!

Maak dan in ieder geval *leuke* grappen in plaats van deze troep. Wat een KUTband. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken.

Volgens mij raakt D. soms net zo geïrriteerd aan sommige mensen als M.?(alleen om andere redenen dan, maar dat doet er geen fuck toe)

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-12-2001 10:45 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2001 12:33 schreef Dwaallicht het volgende:
*zucht*

wat vre-se-lijk FLAUW weer zeg. Wat een enorme verdunde humor. We hebben het al zo vaak gezien, en wat is het weer makkelijk. Talibaard, Killer of Dwårfs, Strontheim. Zeer recombinante humor. Ga oneliners voor een comedyserie schrijven!

Maak dan in ieder geval *leuke* grappen in plaats van deze troep. Wat een KUTband. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken.

ha ha, het was toevallig wel DE band van de avond

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com