|
Auteur: |
|
|
Dit slaat nergens op. |
|
O MIJN GOD!!! PENTACLE HEERSCHT TOCH ZO ERG !!! AAAH!! Dit slaat nergens op. |
|
Pentacle is zeg maar death-black uit Nederlandsch vergane 80-er jaren in volle glorie... Soort van Darkthrone idee. Heel ERG TOF! Dit slaat nergens op. |
|
hm die poster ziet er een stuk minder serieus uit als die plaatjes van darkthrone *grin* ,hm ik denk niet dat ik me daarvoor helemaal naar tilburg ga begeven, als t nou wat meer in de buurt speelde... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
De Minister van True®-heid zegt: Allemaal naar Pentacle komen!! Dit slaat nergens op. |
|
De Vieze President zegt: Nee, want ik moet Kersten! |
|
ken t allemaal niet, eheheh "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dead Head komt toch uit Zwolle? the only pleasure is pain |
|
quote: Kersten???Dat doe dan je maar een andere keer. |
|
Kut, nu moet ik een ander excuus bedenken. |
|
Pentacle en Dead Head heerschen allebei ja,.. ,.. alleen tja.. tilburg, te ver sebinsagoil |
|
Vergeet Officium Triste en Detonation niet! Prima alternatief voor de verplichte familiebezoekjes lijkt mij..... |
|
Vargen had beloofd mee te gaan, maar nee... DA'S DUS NIET True® Dit slaat nergens op. |
|
Pentacle.... die heb ik ooit nog in Apeldoorn gezien, was wel leukjes ja, maar PULVERIZER was toch wel DE band van den avond :D:D ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote:Vergeet jij Desaster niet? |
|
quote: hmmmm Desaster was op Wacken 2001 beter Maar in Gigant was Pulverizer toch wel mijn bandje Desaster speelde wel leuk... maar in Duitsland hing er ene veel leukere sfeer tijdens hun concert.... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Pulverizer Regeert ook heel erg... Ik heb mijn handjes weten te leggen op 'second to none' van hun.. HUU!! Dit slaat nergens op. |
|
Dead Head en Pentacle HEERSTEN (kalende metalheads HEERSEN, check ook de zanger van Fluisterwoud... ). En drinken en headbangen met Mörke en Witch heerst OOK. Na afloop verslagen en vermoeid thuis een Grolschje drinken met kaarslicht en Darktroon is ook nog een keer koel. Wat een heerlijke kerst was dit. |
|
Peanuts was voor mij de meest aangename verrassing van de dag.. En ik baalde als een stekker dat Officium Triste niet speelde... |
|
Ik vond Peanuts toch best tegenvallen. Zeg maar After Forever zonder vrouw. Maar ach, ze waren 16 ofzo, en Dreamtheater-fan.. dus dan mag dat. PENTAKEL HEERSCHDE!!! Het was weer eens heel erg lekker vet gaaf huu-roepen en pils zuipen en met je hoofd schudden. (ik heb trwns. die mini-CD 'Ancient Death' gekocht, en daar staat de zanger van Deströyer 666 ook op.. die heeft best een vette strot. ) Dit slaat nergens op. |
|
quote:Nee hoor, ik had beloofd mee te gaan naar Fluisterjuut. |
|
Hoe dan ook, je was er niet Dit slaat nergens op. |
|
quote: die hebk ook!! gehaald in Groningen tijdens de cd-presentatie van Altar - Red Harvest ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik heb hem al dik anderhalf jaar volgens mij... Prima band en live ijzersterk! |
Index / Heavy Metal |