|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Green gay. Nja, ik vind het een beetje erg suf eigenlijk. Ik onderbouw het verder niet, het is gewoon weer niet mijn ding. |
|
Linkse heauxmeaux. De muziek is soms te pruimen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: +1 op de post boven je |
|
Haha Green Day, nog cassettes en cd's van gehad. Kon er altijd wel leuk op springen en huppelen vroeger. There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Hehe, op de mtv video awards liep er iig wel een band mee tijdens hun optreden. |
|
Boulevard of Broken Dreams is wel een aardig liedje. |
|
quote: Dat is altooooow om er zwart bij te lopen. Er zijn ook heel veel gothics die het helemaal geweldig vinden. |
|
Ik ga het niet onderbouwen ,maar ik vind green day zwaar ruk.Heb wel eens dat eerste cd tje van ze gekocht..maar dat ligt al jaren stoffig te wezen..its verry voor mij [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 01-09-2005 11:06] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Green day is voor mij echt een band waar je op een gegeven moment gewoon te oud voor word(als je het vroeger dan al leuk vond). There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
ik heb thuis wel cds van greenday liggen. ken dr best naar luisteren en wordt dr vooral heel erg blij van. niet te min heb ik de cds gebrand want een echte cd van ze kopen, daar vind ik ze niet goed genoeg voor. das me te duur maar ze maken voor mijn gevoel wel goede muziek. maar dr zijn wel betere bands te vinden daar zou ik dan wel weer een cd kopen... als ik genoeg geld zo hebben |
|
quote: Ja, muziek voor echte kerels. don't mistake lack of talent for genius |
|
jullie zijn jaloers jij ook vikingblod. Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: En daarom zijn blekkies altijd van die kleine mannetjes .... |
|
kan me nix schelen Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Het nieuwe album, 21st century breakdown, is weer behoorlijk gaaf. Misschien zelfs een tikje beter als American idiot. En dat album was ook al niet mis. Op American idiot en 21 century breakdown kun je meer spreken van rock muziek dan van punk. Maar de punk attitude lijkt sterker te zijn dan ooit. Beide albums zijn opgezet als een soort rock-opera. Waar elk nummer een deel van een verhaal is. Dat lukt op beide albums ook aardig. Elk nummer klinkt anders maar zit toch in hetzelfde sfeertje. Green day laat op 21 century breakdown weer eens zien dat ze in staat zijn erg sterke liedjes te schrijven waar een hoop emotie in gestopt is. Historisch gehandicapte mensen zullen het waarschijnlijk jammer vinden dat het weer geen Dookie 2 is geworden maar ik vind het een zeer fijn album. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Heart of gold van neil young hoor ik wel erg terug in die laatste single. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Klopt ja! Ik denk dat dat bedoelt is als een tribute. Wel geslaagd moet ik zeggen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Tribute ja, is dat het nieuwe woord voor jatten? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ook best. Het blijft een lekker nummer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
He Negative, volgens mij voor het eerst dat ik het met je eens ben ik vind 21st Century Breakdown best een vet stukje muziek (een 80 uitgedeeld in mijn review hier) http://www.zwaremetalen.com/recensie/13148/Green-Day-21st-Century-Breakdown.html "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Naar Dookie heb in de early days nog wel geluisterd. TOen vond ik ze opzich ook nog wel okey. Nu zijn het echt van die Trendhoppertjes. Zo over een kam te scheren met Fall Out Boy, My Chemical Romance e.d. niet op de laatste plaats om de nieuwe "moderne, post emo look" Stoer maar toch met een verwijfd randje.... Inmiddels kots ik ze echt helemaal uit. De nummers van Dookie zijn opzich nog steeds wel okey als ze eens voorbij komen maar door dat nieuwe imago en die zijver/zeik nummers als boulevard of broken dreams en die laatste van nu, krijg ik er nu wel nare bijgevoelens bij. My friend, watch out for traitors... |
|
ik hoorde laatst de versie van the Who's a quick one while he's away van Green Day en die was behoorlijk goed... Scheen als bonustrack ergens bij te zitten.(stond gloof ik ook op youtube) En da's knap, weten we uit ervaring, the Who GOED coveren... Herman van de bakker |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |