|
Auteur: |
|
|
Excellente plaat, maar zijn er meer mensen die last hebben van die, voor Exodus standaarden (!), vrij tamme en gezichtloze zanger? |
|
|
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/490545 ik doe de groeten aan iedereen die op tijd is om in dit topic te komen SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
andere topic behoort tot 'concerten' dit gaat duidelijk specifiek over album |
|
Toch, omdat je naam zo kut is. |
|
Wat ben jij leuk zeg. Jammer. |
|
Klopt. Hoi mam. |
|
agressiever dan oude Zetro, ok. maar niet de Zetro die ik op Tempo hoorde. En minder karakteristiek vooral. alleen aggressie is, vooral voor Exodus, niet voldoende vind ik |
|
Als ik mod was dan was deze al lang dicht SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
wat dicht gooien?? dit is ten minste een topic over een goede band en over een goede cd. |
|
quote: de groove is wel wat minder, maar die was op de vorige cd juist oververtegenwoordigd. (maar goed dat is slechts mijn mening). |
|
Het is gewoon een keiharde plaat en voor mij de beste thrash plaat in jaren samen met 'Enemy of God'. |
|
Ben zwaar benieuwd. Tempo of the Damned vond ik al erg gaaf. Met Paul Bostaph op drums moet het iig lukken. You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ik ben ook erg benieuwd, een van de zeer weinige platen waar ik dit jaar nog naar uitgekeken heb! |
|
Wat een extreem gave plaat! De grooves zijn inderdaad iets minder dan op "Tempo...", maar wat voor mij het enige minpuntje was aan deze vorige cd, nl het tekort aan wat up-tempo stukken, is hier wel meer aanwezig! Het tweede nr van de cd, Deathamphetamine, is één van de beste nummers die ik sinds lange tijd gehoord heb!! Kan al niet wachten tot X-mass fest om ze dat live te zien brengen... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Same here. Ik vond Tempo nogal overrated, ik ben meer van het snelle werk en dat is hier optimaal aanwezig! Nu maar hopen dat de uiteindelijke mix niet weer zo super 'gelikt' zal klinken als bij Tempo, ik heb liever een wat minder klinische mix. |
|
quote: quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |