|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand die deze Belgische rockband kent? ze stonden op marktrock 2004 en op werchter 2004. bekendste liedjes : Commotion (ccr-cover als ik me niet vergis) , Camaro , Back on track en On my knees. www.triggerfinger.net (site is wel wat gedateerd maar er wordt aan een nieuwe gewerkt) Faustian Spirit of the Earth |
|
ja live zijn ze onovertroffen idd met 3 zo veel sfeer brengen , heb ze nu ook 3 keer live gezien en ik moet zeggen op werchter 2004 waren ze absoluut geniaal ! eigenlijk iemand een idee wanneer de nieuwe cd uitkomt? * de cover van Brel vind ik nu net wel het minst goede liedje van de hele cd maja Faustian Spirit of the Earth |
|
Die gasten zijn het levende bewijs dat België getalenteerde muzikanten heeft ze rocken als de beesten!!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
*kick* Wat een vette band. Live rockt het echt als een tiet! Iemand die donderdag ook naar Tivoli de Helling gaat? |
|
zaterdag in Romein, Leeuwarden You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Tyfus, dat was vet! |
|
Hoe klinken de nummers van hun nieuw album trouwens? Beetje in dezelfde stijl als hun debuut? Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
Was erggg vet gisteren! Ben alleen niet helemaal overtuigd van de zangkwaliteiten van die vent. |
|
Oeren kapoet? |
|
quote: Ja, inderdaad. Ik heb ze een paar weken geleden gezien als voorprogramma van Deep Purple. Maar ik vond ze best goed... Alleen die zang... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 05-12-2009 16:19] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb ze al tig keer live gezien, en op de zang was telkens echt niets aan te merken. Ok, hij grunt of krijst niet, dus een beetje gay is het wel natuurlijk. |
|
quote: Dat als argument gebruiken tegen iemand met een Iron Maiden avatar is natuurlijk wel heel erg kansloos... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Anders hap je even |
|
quote: Dat is zo mooi aan dit forum. Zo lul je je er altijd wel uit... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Serieus: quote: Grap: quote: Zo duidelijk, druifje? |
|
quote: Dan is de conclusie dat *jouw* oren kapot zijn. En nee, dat was geen grap. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Wat dan, zong hij vals ofzo?? Zou me verbazen, alle keren dat ik ze gezien heb was de zang goed namelijk. |
|
Gave band! |
|
Ik heb ze vorige week in Atak gezien, en ik vond het helemaal te gek. Wat betreft de zang: Da's (eindelijk ) weer es wat anders. |
|
Twee tickets gekocht voor hun show op 12 maart in Hof Ter Lo. Ik moet me dringend hun tweede en meest recente plaat ook eens aanschaffen. Volgend jaar is het ook alweer 7 jaar geleden dat ik ze nog eens gezien heb. In 2004 heb ik ze 3 keer aan het werk gezien, waaronder ook op Werchter en dat was ronduit geniaal Faustian Spirit of the Earth |
|
Afgelopen weekend op Speedfest voor het eerst gezien. Was erg onder de indruk! Gave band! http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
Ik denk dat ik het op cd maar eens een second opinion ga gunnen. Live was de zang toen (als voorprogramma van Deep Purple) echt niet te harden, maar misschien was dat een incident. Dat zou kunnen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
een van de beste belgische bands imo (toch zeker mainstream) heb ze ooit in da wablief tent op pukkelpop gezien wat een geniaal optreden was me dat!! :O |
|
Ik ben erbij in 't Paard |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |