|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Och ... Vind het zo jammer dat vele mensen geen kritiek durven te geven op die oude helden ... |
|
we hebben geen rooie achterbuurten meer in R'dam...dat zijn allemaal moslim buurten nu ...en die zijn een stuk erger dan die rooie honden. Fuck the world and fuck you |
|
quote: tja en met die hoge benzineprijzen is een molotovcoctail (over rooie rakkers gesproken) ook haast niet meer te betalen. Maar we moeten het over oldies hebben.. Ik noem nog wat, eeeuhm shit moet het perse heavy metal zijn? Een kleine snol zit zo vol. |
|
Euhhh, nee?!? Bazzio Attacks!!! |
|
Gewoon ouwe shit |
|
The Who We were the first band to vomit in the bar, and found the distance to the stage to far. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Laatst Yes - Relayer gekocht; erg goeie oldie imo : The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hehehe, Rolling Stones...oud maar ze gaan nog steeds...maar je moet niet vragen hoe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: waarom zou ik krtiek op het oude werk van deze bands geven als ik de muziek erg goed vind? moet je per se kritiek geven dan? |
|
quote:Nee op nieuwer werk wat minder is dan het werk waar ze helden mee werden |
|
Ik heb nog een dvd van the eagles hier thuis liggen. |
|
quote: Vooral lekker laten liggen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Hehehe, . Jimi Hendrix - eerste 3 releases Normaal - oerend hard, ojadassawa, hoken is normaal, d'n achterhoek tsjoek. meat loaf - bat out of hell |
|
quote: hehehe, horen zeker bij een goede opvoeding. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Vind ik ook. Schubert is dan nog veeeel ouder |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |