|
Auteur: |
|
|
Ik heb zijn eerste twee soloplaten en die behoren absoluut tot de top vijf van instrumentale platen uit mijn kast. Vooral Chapter Eleven draai ik zomers geregeld. Ik vraag me af wat hij de laatste jaren doet, hij lijkt niet heel erg productief. Wel een unieke gitarist. |
|
En dus Google je even... http://www.quetepires.net/ Hij is dus al een tijdje bezig aan een nieuw album. Goede gitarist inderdaad. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
MLF ken ik van "vroeger".. The Sargasso Sea etc.. die solo-cd.. te gekke gitarist. Zag em live op Music&Harmony euh lang geleden.. hij was 21 iig.. Veel van opgestoken Hoe ken jij em, shaQ? |
|
Cool er zijn dus gelukkig wel meerdere hier die em kennen thanks voor die site dude, had tijdje terug gegoogled maar vond toen niks... FRNK mn oude gitaarleraar raadde hem ooit aan tof dat je hem gezien hebt toen die nog zo jong was man, hoe oud was jij toen dan ? [Dit bericht is gewijzigd door Rythm3 op 05-09-2005 16:16] |
|
Uiteraard ken ik MLF ! Nog live gezien ook met the Howling Iguanas een tijd terug Waanzinnige gitarist en ook een van de betere instructie video's die ik bezit (die van hem dus) |
|
quote:haha ik was hmm euh 16 of 17 ofzo denk ik. In zo'n Yamaha-demo-hok speelde ie toen. Erg cool |
|
Nu we het toch over wat '' minder bekende '' gitaristen hebben... Wat vinden jullie van Richie Kotzen? |
|
quote:Heerlijk vloeiend/legato/feel, lekker fusion-y edoch bluesy, shred, van alles. Die gast kicks ass, hoe nichterig hij er ook uit ziet |
|
quote: Zijn werk bij Vertu nu, is ook geweldig!!! MLF heerstttt Die eerste plaat draai ik nog regelmatig... "Rain in the tunnel" |
|
leuk, eens testen. |
|
Ah leuk, obscure racemonters van vroeger(...). Shawn Lane iemand? Of een Mattias Eklundh (die Freak Guitar cd is echt te gek)? |
|
FRNK hij heeft idd een ''pretty boy '' look ja Ratje ''rain in the tunnel'' is 1 van mijn favo nrs van hem Shawn Lane is cool, Matthias ken ik niet zoveel van.. een keertje een vid van een clinic gezien hij heeft veel humor in zn spel |
|
quote:Ja, ja (,en ja) Hey ilm, psst.. : http://www.p60.nl/index.php?pid=6&id=663 |
|
quote: Ik ken 1 cd met werk van hem: TILT van Kotzen / Howe. Erg erg freaky, gaaf! |
|
quote: Shawn Lane (rip) ruled ook wel behoorlijk ja.. |
|
quote: WTF??? Cool. |
|
quote:UHUH!! Kzal er ff een topicje voor maken voor de liefhebbers |
Index / Muziek algemeen |