|
Auteur: |
|
|
Depredation is uit elkaar gevallen, 10 september laatste optreden in ojc de roos... Drummer en zanger(ook gitarist) zoeken leden voor nieuwe band, wordt uiteraard bruutter, sneller, lager, en lomper... Heb je interesse, mail of bel naar dirk@phantoms.nl / 0649940636 |
|
ik zou dat 06 nummer maar heeeeeeeeeel snel editen... Suck my piss |
|
quote: nu heten ze dus depridation signature |
|
Waarom? |
|
Daarom Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
signature |
|
Ahh... dat verklaart een hoop! Thnx |
|
quote: ZO! Nou kan je lekker ook niet meer editten!!!11!!!1 haaahahahhahahahaahhaha pwn3d!!!1 |
|
T is mijn nummer niet.... |
|
[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
smurf? signature |
|
helaas voor jullie ben ik niet bruut... |
|
quote: misschien kun je meedoen bij Depridevation signature |
|
quote: Een band naar mijn hart! |
|
quote: Smurf, druif, walnoot, botmongool.. whatever takes your fancy. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Gaat Patrick nog met jullie verder? Of die andere gitarist? Jammer dat jullie met Depredation kappen... tot 10 september! [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 02-09-2005 17:43] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Muziek algemeen |