IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Kiuas
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-09-2005 0:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hmmm....ik had dit eigenlijk niet verwacht....maar dit is een zeer fijne band. Ik weet niet wat het precies is, aangezien dit een genre is dat mij normaliter niet echt enorm aanspreekt. Maar ja, ik kreeg hem cadeau en was dus verplicht om het aan te horen.

Melodieuze metal in de bekende Scandinavische traditie. De plaat heet 'The Spirit of Ukko'. Het is zeker een aanrader voor de blije-gay-battle-metal liefhebbers waar een rauwe strot afgewisseld wordt met cleane vox en waar modern klinkende scandimetal invloeden uit de traditionele en folkloristische muziek oppikt.

En wat het is weet ik niet...maar het klinkt aardig. Toch zet ik nu even een potje Crowbar op....na een tijdje wordt het me TE blij.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 05-09-2005 9:49 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

I Find That I Am Not There...

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 05-09-2005 10:26 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Inderdaad een klasse debuut. Nu al grijsgedraaid (voor zover mogelijk met cd's)

Hun eerste 3 mini-cd's zijn ook zeker de moeite waard. Enkele nummers daarvan staan ook op de full length doch helaas heeft het superieure ruim 10 minuten durende 'Discipline of Steel' het debuut niet gehaald.

Edit: review:
http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=4134

[Dit bericht is gewijzigd door neefherbert op 05-09-2005 11:47]

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com