|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
de beschrijving belooft veel! zeker eens uitsjekken!!! |
|
hm heb een plaat van deze band zien staan bij m'n lokale platenzaak. Volgens mij zelfs in de uitverkoopbak. Kzal het eens checken. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Was M. hier niet lyrisch over? Band staat in mij "oh ja kut die moet ik nog sjekken"-lijst |
|
quote: +1 (southern lord shiaat meestal...) Suck my piss |
|
moddervette plaat inderdaad. al zou ik het eerder in de ouderwetse thrash/black hoek plaatsen. vooral de vocalen doen me wel wat denken aan het oudere kreator werk. drummer van pelican trouwens. |
|
quote:Klopt, zo kut dat dat label lastig te kopen is in Nederland |
|
Sounds heeft vaak SL dingen gewoon op de plank liggen. Bij Displeased moet het meestal ook lukken...en bij SL zelf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Displeased heeft soms wat, maar is vaak snel weg en ook niet altijd alles |
|
Yep, zeer gave band. Zitten ook enkele leden van Pelican in. |
|
Ben nu net het nieuwe album "The ultimate destroyer" aan het luisteren voor de eerste keer en man Wat een heerlijk werkje is dit geworden!!! AANRADER!!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
The Ultimate Destroyer heerscht echt enorm!!! heerlijk lomp en log! Eens ff hun concertagenda in de gaten houden. Mensen: Luisteren die plaat!!! You can either agree with me, or be wrong. |
|
Zie boven Nog steeds op mjin "kut moet ik nog sjekken lijst" |
|
Schiet op dan. www.lairoftheminotaur.com [Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 13-06-2006 16:40] You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Een van de beste releases van 2006, kan niet anders dat dat ie in mijn jaarlijstje beland! |
|
quote: 1 MODDERFOKKERS joeeeeeeeeeene! Ultimate destroyer, Dat is Crowbars life's blood vermengd met de laatste Celtic Frost en een snuif Khanate! yeaaaaaaaaaaaaaha! jaarlijstmateriaal signature |
|
Verleden maand "the ultimate destroyer" aangeschaft. Het lijkt misschien iets apart voor mij, maar dit rost gewoon hard door. Amper een moment rust, maar toch blijft het boeien. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Jaa zeker jaarlijst-waardig deze plaat! Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Eh huuuu ik heb hier geen seconde muziek van gehoord? Maar, hij staat bij mij in hetzelfde lijstje. Ik ga denk ik later deze week maar weer eens de Boudisque beroven. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
gitaargeluid is nogal vreemd op deze plaat, verder is het wel een ok sludge plaat. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: WEL OK!!!!!??? DIT IS FUKKING BR))TAL~!! ZO! en ik las wat, ja ik las wat; quote: dat wist ik niet. Suck my piss |
|
quote: Brutal? Dat is Soilent Green "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
jamaar, dat is offtopic en live kwam het niet helemaal over. Kan ook aan mij leggah EN nu eerst koffie. Suck my piss |
|
quote: Nog nooit live gezien, zie ze nooit ergens spelen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
damn dit is vet! hoor veel bekende elementen terug van andere bands maar alles wat ik terug hoor is ook vet hehe Je moeder. |
|
Plaat is besteld Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |