|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 3 keer ook best. Mij is altijd 5 keer verteld. Disko Disko Partizani |
|
Niet weer dit gezeik... Kurt was imho al sinds zijn (late) pubertijd suïcidaal dus ik twijfel er niet aan dat hij zelfmoord heeft gepleegd. Een paar maanden voor zijn zelfmoord heeft hij in Italië ookal een poging ondernomen (OD) waardoor hij in coma raakte. Verder schijnt het dat Kurt de heroïne in zijn maag injecteerde ipv in zijn aders omdat hij chronische buikpijn had. Die mongool van dat trieste kutbandje "The Mentors" is met het verhaal gekomen dat Courtney Kurt wilde laten vermoorden om wat exposure voor zijn bandje te genereren. Smakeloos, zoals die lelijke trol zelf. Verder was Courtney op tour met Hole toen Kurt zich door zijn kop knalde. Kurt wilde i.d.d. met Nirvana kappen, hij wilde samen met Courtney rustige muziek gaan maken. Dus, ik geloof geen reet van al die samenzwerings-verhaaltjes. Wisten jullie trouwens dat Elvis Jimi Hendrix heeft laten vermoorden? |
|
|
|
Samenzwering verhaaltjes zijn voor SP trutten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ja Wim, dat is even schrikken heh! Ow, één samenzweringstheorie die ik uit mijn mouw kan schudden die ik dan nog redelijk plausibel vind, is dat een gefrustreerde Nirvana fan lucht heeft gekregen van Kurt's plannen en besloten heeft hem om te leggen. Een beetje zoals die mongool die Dimebag dood heeft geschoten.. |
|
Kunnen we het er misschien over hebben wat een enorme ruk band Hole eigenlijk wel niet was? Kurt Cobain is nu toch al enkele jaren zo dood als de grunge-beweging. Hole is gebakken lucht naar mijn mening. Niet rauw genoeg, geen pit genoeg, maar vooral toch bekend geworden door handige marketing van Courtney... of niet? And my marlboro light |
|
quote: Mweh, ik vind Hole wel meevallen. Life Through This is best wel een lekkere plaat en op Celebrity Skin (typfouten onder voorbehoud) staan best goede (pop) nummers. |
|
quote: |
|
quote: Dan ken jij de geweldige complottheorie van Red Dwarf over de dood van John F. Kennedy zeker nog niet? edit: OT Hole bestaat toch niet meer? [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 14-10-2005 22:47] Hatsjikidee! |
|
yo |
|
yo broh! |
|
@Unholy Mary; Nee, Hole is, naar het schijnt, in 2002 uitelkaar gegaan. Disko Disko Partizani |
|
quote: Wat dan gelijk ook weer de soloCD van mevrouw Love verklaard (ik zat te slapen geloof ik ) Hatsjikidee! |
|
Wanneer leert die muts is zingen. En het zal me niks verbazen of die is ook al 20x omgebouwd. En waarom begin je meteen mensen uit te schelden voor hun mening en hun feiten ijsregen? Of wil je alleen dat jou mening de geldende mening is in het universum? Hole was een leuke band maar Courtney Love alleen kan er geen meuk van. Did I ever hurt you in any way??? If I did the hear my apology!!! FUCK YOU!!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |