|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een geouwehoer weer zeg over het meespelen van the Wounded. Ik heb ze maar even gemaild, dan weten we het zeker. |
|
quote: Het is je vergeven. Ik ben ook benieuwd, want voor die drie bands wil ik nog wel 200 km gaan rijden, maar als the Wounded er niet speelt kan ik beter OT in Eindhoven gaan bekijken en Swallow the Sun in 013. |
|
quote: Ghehe.. och ik gok dat ze gewoon spelen hoor en dat die meneer die beweerde van niet, het niet helemaal goed verstaan heeft. Ik zie namelijk geen posts meer onder die naam.. vreumd heur. |
|
Mail terug gehad van The Wounded en ze spelen gewoon in Hoogeveen. Er lagen gisteren bij AMM trouwens ook al flyers over dit optreden en daar stond The Wounded ook gewoon bij. Nu nog 'even' een auto regelen en ik ben met mijn vriendin aanwezig. Maken we er een gezellig weekendje Drenthe van. |
|
Kijk, nu staat het wel op de website |
|
quote: Jij had het gewoon fout, zie je wel.. |
|
je hebt geen idee... |
|
quote: |
|
vet! Miss wel aanwezig @ baroeg.. |
|
Godver, waarschijnlijk geen auto om naar Hoogeveen te rijden. Dan zondags maar naar 013. |
|
Ah wus! |
|
quote: Kom je me halen dan. |
|
nee want ga met de trein |
|
Moet je dan niet onwijs vroeg weg, zodat je bijna niets van StS kan zien? |
|
Week eigenlijk niet, dcht dat dat wel meeviel, anders regel ik wel een taxi ofzo |
|
Het Finse Before the Dawn zal met StS meetouren. Ze zijn al bevestigd voor de optreden in de Baroeg en 013. Voor Hoogeveen weet ik zo niet. |
|
*met een beetje geluk* aanwezig in baroeg |
|
*schop* |
|
quote:Hoogeveen ook, is tour van die twee bands |
|
quote: Is vrij logisch dan ja. |
|
Ook in 013 was StS goed te pruimen! Before the Dawn vond ik niet geweldig en die eerste band.... ach, beter dan Bunkur zullen we maar zeggen. |
|
quote: Swallow the sun was zeker wel goed!!! En die eerste band, ja inderdaad daar kan je beter niets over zeggen...... Maar before the dawn vond ik daarentegen wel super! |
|
Ik vond Before The Dawn een aangename verrassing en Swallow The Sun was meesterlijk ondanks dat ze mijn favoriet 'Through Her Silvery Body' niet gespeeld hebben. Alleen klote dat de special edition met dvd van Curse Of Loss en de cd van BTD uitverkocht waren |
|
quote: Curse of Loss ken ik niet. Ghost of Loss hebben ze echter nog wel bijvoorbeeld bij Displeased Records en ik geloof nog goedkoper dan dat ze er bij StS voor vroegen. De DVD is wel leuk, kwaliteit van de livenummers is niet bijzonder hoog. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |