IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 8 januari 2006: Swallow the Sun in 013 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-11-2005 20:23 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Wat een geouwehoer weer zeg over het meespelen van the Wounded. Ik heb ze maar even gemaild, dan weten we het zeker.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-11-2005 20:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2005 20:23 schreef Mark Z het volgende:
Wat een geouwehoer weer zeg over het meespelen van the Wounded. Ik heb ze maar even gemaild, dan weten we het zeker.

Een fout in de communicatie en vervolgens post meneer nooit meer, het is zo spannend allemaal..

Ik ben een vrouw, ik hoooor nieuwsgierig te zijn!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-11-2005 11:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2005 20:29 schreef MindlessMayo het volgende:
Een fout in de communicatie en vervolgens post meneer nooit meer, het is zo spannend allemaal..

Ik ben een vrouw, ik hoooor nieuwsgierig te zijn!

Het is je vergeven. Ik ben ook benieuwd, want voor die drie bands wil ik nog wel 200 km gaan rijden, maar als the Wounded er niet speelt kan ik beter OT in Eindhoven gaan bekijken en Swallow the Sun in 013.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-11-2005 12:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2005 11:29 schreef Mark Z het volgende:
Het is je vergeven. Ik ben ook benieuwd, want voor die drie bands wil ik nog wel 200 km gaan rijden, maar als the Wounded er niet speelt kan ik beter OT in Eindhoven gaan bekijken en Swallow the Sun in 013.

Ghehe.. och ik gok dat ze gewoon spelen hoor en dat die meneer die beweerde van niet, het niet helemaal goed verstaan heeft. Ik zie namelijk geen posts meer onder die naam.. vreumd heur.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-11-2005 14:51 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Mail terug gehad van The Wounded en ze spelen gewoon in Hoogeveen. Er lagen gisteren bij AMM trouwens ook al flyers over dit optreden en daar stond The Wounded ook gewoon bij. Nu nog 'even' een auto regelen en ik ben met mijn vriendin aanwezig. Maken we er een gezellig weekendje Drenthe van.

cynic
Usericon van cynic
Posted 01-12-2005 14:08 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

Kijk, nu staat het wel op de website

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2005 14:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 14:08 schreef cynic het volgende:
Kijk, nu staat het wel op de website

Jij had het gewoon fout, zie je wel..

cynic
Usericon van cynic
Posted 01-12-2005 14:44 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

je hebt geen idee...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2005 14:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 14:44 schreef cynic het volgende:
je hebt geen idee...

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 01-12-2005 15:03 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

vet! Miss wel aanwezig @ baroeg..

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-12-2005 20:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Godver, waarschijnlijk geen auto om naar Hoogeveen te rijden. Dan zondags maar naar 013.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-12-2005 20:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah wus!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-12-2005 20:05 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2005 20:03 schreef Jenje het volgende:
Ah wus!

Kom je me halen dan.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 14-12-2005 20:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

nee want ga met de trein

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-12-2005 20:08 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Moet je dan niet onwijs vroeg weg, zodat je bijna niets van StS kan zien?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 14-12-2005 20:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Week eigenlijk niet, dcht dat dat wel meeviel, anders regel ik wel een taxi ofzo

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-12-2005 20:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Het Finse Before the Dawn zal met StS meetouren. Ze zijn al bevestigd voor de optreden in de Baroeg en 013. Voor Hoogeveen weet ik zo niet.

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 19-12-2005 21:01 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

*met een beetje geluk* aanwezig in baroeg

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-01-2006 16:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

*schop*

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2006 16:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 20:02 schreef Mark Z het volgende:
Het Finse Before the Dawn zal met StS meetouren. Ze zijn al bevestigd voor de optreden in de Baroeg en 013. Voor Hoogeveen weet ik zo niet.

Hoogeveen ook, is tour van die twee bands

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-01-2006 16:13 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2006 16:10 schreef Jenje het volgende:
Hoogeveen ook, is tour van die twee bands

Is vrij logisch dan ja.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-01-2006 9:06 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ook in 013 was StS goed te pruimen! Before the Dawn vond ik niet geweldig en die eerste band.... ach, beter dan Bunkur zullen we maar zeggen.

Sindel
Usericon van Sindel
Posted 09-01-2006 9:31 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 9:06 schreef Mark Z het volgende:
Ook in 013 was StS goed te pruimen! Before the Dawn vond ik niet geweldig en die eerste band.... ach, beter dan Bunkur zullen we maar zeggen.

Swallow the sun was zeker wel goed!!!
En die eerste band, ja inderdaad daar kan je beter niets over zeggen......
Maar before the dawn vond ik daarentegen wel super!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-01-2006 11:05 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik vond Before The Dawn een aangename verrassing en Swallow The Sun was meesterlijk ondanks dat ze mijn favoriet 'Through Her Silvery Body' niet gespeeld hebben.

Alleen klote dat de special edition met dvd van Curse Of Loss en de cd van BTD uitverkocht waren

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-01-2006 11:13 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 11:05 schreef Judge M. het volgende:
Alleen klote dat de special edition met dvd van Curse Of Loss en de cd van BTD uitverkocht waren

Curse of Loss ken ik niet. Ghost of Loss hebben ze echter nog wel bijvoorbeeld bij Displeased Records en ik geloof nog goedkoper dan dat ze er bij StS voor vroegen.

De DVD is wel leuk, kwaliteit van de livenummers is niet bijzonder hoog.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com