|
Auteur: |
|
|
Die grap is nu al chuck... Suck my piss |
|
kansloos dit SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
jammer Chielant, deze grap is al minstens twee keer gemaakt in het "CD verkoop topic" ohja, en hij werd al voorspeld in het "gestolen topic" nice try, though Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
r45p4747 h33r5ch7 m33r, r07 nu m44r w33r 0p!! phux i7 dud3!!!137'5 90 b0w1in9!@!! Suck my piss |
|
quote: Ik kon 'm niet vinden met de zoekfunctie, zoals de FAQ mij voorschreef. quote: Goed verhaal! quote: Ah, dat topic zocht ik. Ach, ik lach er nog om als er nog 30 van deze topics komen. Maar als ik het goed begrijp, moet ik nu wachten tot dit topic verplaatst wordt. Zoiets was het toch? |
|
Je moet nu eerst een aangetekende brief opsturen naar ZM. |
|
quote: Ach ja, de kleine dingen maken het leven leuk, he quote: Nee, verplaatsen is alleen als de inhoud dusdanig dubieus is dat deze grondig bestudeerd moet worden door een deskundig team van moderators. Waarschijnlijk wordt deze meteen onbewoonbaar verklaard, met als gevolg dat er een mooi glimmend hangslot aan komt te hangen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die kunnen ze beter aan Rutan geven, voor aan zijn deuren en ramen, dunkt mij. |
|
quote: Dat maakt het natuurlijk niet meer of minder "een metafoor, met een dooie knakker, als onderwerp"... Suck my piss |
|
quote:Ja, daar heb je wel een goed punt eigenlijk. Maar ja, de wegen van de moderators zijn ondoorgrondelijk. Amen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kansloos |
|
quote:chukc KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hhahaahahhaahahahahahhahhaahahahahahahahaha |
|
quote: DAMN...PWN3D dAT KRIJG JE HE? IK MOET MAAR EENS EEN ACCOUNT AANMAKEN...KAN IK INTEGREREN.! Suck my piss |
|
eik0ls Bruce Banner |
Index / Muziek algemeen |