IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Doomshine (GER)
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-09-2005 14:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Duitse bands maken mij altijd huiverig omdat ze vaak van smakeloos en kitscherig bombasme houden. De laatste jaren schijnen ze sowieso bijna alleen maar goffik en power metal uit te spuwen. Op aanraden heb ik laatst hun debuutplaat gekocht; 'Thy Kingdoom Come' (ja, de naam is niet echt super).

Ik was bang om treurige, goth metal met doomy invloeden aan te moeten horen. Gelukkig bleek het meer een mengeling tussen pakweg Candlemass en Solitude Aeturnus te zijn.

M.a.w.: tsjek it out!

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

acid
Usericon van acid
Posted 07-09-2005 14:35 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Jeps, helemaal waar. Erg goede plaat, vorig jaar speelden ze nog in de baroeg. Goed optreden destijds. Vind vooral nummers als "Shine on sad angel" en "Light a candle for me" erg goed.

"Jullie stemmen Pechtold!!"

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-09-2005 16:50 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Prima plaat inderdaad. De beide keren dat ik ze live mocht aanschouwen kwamen ze ook prima uit de verf.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-08-2010 14:30 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Er is eindelijk weer een nieuw album uitgekomen. Klinkt weer lekker. Van mij mogen ze binnenkort weer ergens in de buurt optreden.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com