|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
cool, |
|
tevens website van Libramentum sinds deze week online (was tijd onder constr.) ook harde mp3zzz www.libramentum.nl volgende week zaterdag gaat het loos in Leeuwarden. 7 Top metal bands in schaaf. XO progmetalfest! choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
psies |
|
tijdschema: 19:30 Doors open 20:00 Dimaeon - progressive death metal 20:30 Mother of Sin - powermetal 21:00 Libramentum - prog / symfo metal 21:40 Day six - prog / symfo metal 22:20 Sun caged - prog / power metal 23:00 Isle of man - freakmetal 23:30 Andromeda (swe) - melodic prog metal choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
zo kaartjes gereserveerd |
|
JYP, morgen alweder choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote: zin in! |
|
quote: +1 "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
+2 |
|
=4 |
|
quote: optellen en aftrekken blijft een fijn spelletje. You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: +5 en 1 =6 brt ook mee 7 |
|
Oeh, en ik hoef de terugweg niet te rijden. Heersch!! [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 12-11-2005 13:18] spelfout weggehaald... |
|
mooi, tot VANAVOND! choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote:zijn er 2 podiums of spelen de bands maar zo kort? |
|
quote:2 ja |
|
Mensen, ik vond het een geslaagd festivalletje!! Complimenten aan mr. Noordkabaal en co. voor het organiseren en best een goed idee zeg die twee podia zo. Strak tijdschema zeg, netjes gedaan Alleen het geluid was niet even denderend, maar dat mocht de pret niet drukken. Anyway, de bands: Dimaeon - kon me eerlijk gezegd niet zo heel erg boeien.. Mother of Sin - jaaa te gekke band vind ik dat, hebben weer een mooi potje staan spelen. Alleen dat playbacken mogen ze voortaan achterwege laten Wel jammer dat ze op het kleine podiumpje stonden i.p.v. op de grote, en ik vond ze qua programmering ook niet echt op de juiste plek staan.. maar da's ook maar imho Libramentum - vet om die weer eens te zien! Klonk lekker, al mis ik Hanneke wel op de toetsen [no offence at hoe-heet-die-vent-die-het-tegenwoordig-doet] En Marco lijkt steeds meer op een soort Maynard Keenan-achtige verschijning! Day Six - niet gekeken, al vaker gezien en iedere keer weet het me nèt niet te boeien. Sun Caged - te gek! Jammer dat toetsenmeneer geblesseerd is waardoor er een tape [ofzo ] meedraaide met de toetsenpartijen van de nieuwe nummers. En zodoende enkel nieuwe nummers en geen oude krakers die voorbij kwamen, dat vond ik wel jammer. Maar klonk goed en die zanger is te gek! [eerste keer dat ik hem live zag/hoorde] Schattige verschijning overigens, erg hoog knufelgehalte haha Isle of Man - niet gekeken behalve een klein stukkie aan het begin. Zal best een vette band zijn maar kon er op dat moment echt even niets mee Zal nog wel eens de muziek gaan checken! Andromeda - Is niet helemaal mijn smaak meer qua muziek maar toch wel een goede band zeg! En ze hebben twee van mijn fav nummers gespeeld ["Words Unspoken" en "Reaching Deep Within"] dus ik vond het sowieso al geslaagd.. Niet echt bedoeld als een review, dit, hehe maar wel ff een persoonlijke beleving.. Ik vond het geslaagd, mogen ze vaker doen. Alleen jammer dat ze daar in zalen Schaaf Heineken hebben "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Ja bah vieze iew heineken he Verder idd wat Pem zegt En ik vond Isle of Man weer super! Leuk minipitje Ow en Day Sux echt boring.. maar ach, ze spelen het wel netjes wat ze doen. Veel te gemaakt en gejat alleen.. |
|
Was wat mij betreft geslaagd avondje progherrie! Dimaeon, wordt echt steeds beter. Groot opeth gehalte. MOS, strakke set. snel sneller snelst, nieuwe drummer: top! Libramentum: Zelf goed gespeeld, publiek slikte het geloof ik wel eh hahah. Daysix: tja, wellicht te rock om het metal te noemen. Goede afwisseling in de set. goede band. Suncaged: ik dacht al, waar komen die Keyboard geluiden toch vandaan? Leuk zo'n samplemachine. Vette strakke show. Marcel is nog steeds de meester. Isle of man was zooo vet te gek, blij dat de het progpubliek deze optie heeft weten te waarderen (fucking proghardcore cq freakmetal.. whatever) Andromeda: profesioneel goed. Wat softer dan de rest van de bands, maar erg goed. leuke mannen ook. heheh. We gaan van de week evalueren en kijken of dit volgend jaar een vervolg kan krijgen. Het noorder progpower zeg maar. nu al zoeken naar top bands... know any? Mensen die foto's hebben gemaakt, stuur ze naar info@noordkabaal.nl als u wilt. graaaaaag zelfs [Dit bericht is gewijzigd door Noordkabaal op 14-11-2005 14:39] choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
Sja, Porcupine Tree en Pain of Salvation zijn wat mij betreft de ultieme topbands in het genre. Maar Orphaned Land ofzo is ook goed hoor Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik moet eerst even kijken welken ik voor de review ga gebruiken en daarna stuur ik wel een zootje op. Heb er een kleine 60 gemaakt ongeveer, dus zullen altijd een paar tussen zitten waar je iets mee kunt. En het was inderdaad een wzwaar geslaagd avondje en zeker voor herhaling vatbaar! spelfout weggehaald... |
|
quote: Yoooo, te gek festival. Eindelijk weer es een goed initiatief hier. Kickuh.. En als er volgend jaar weer een festival komt weet ik nog wel een leuke band: Circus Maximus. Deze band heeft dit jaar hun eerste cd uitgebracht "The First Chapter" en dat is een juweel. |
|
yep, zou best eens een vervolg kunnen krijgen. XO2? Hing puik sfeertje in de toko. Volgende x podium op andere plek in de zaal zowel om t geluid als om de isolatie omdat de geluidsbuffergang te vaak open stond. Deze opstelling zal tijdens het Gothtronic festival van 26 november uitgeprobeerd worden. You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
recensie zm: http://zwaremetalen.com/recensie/5158.html [Dit bericht is gewijzigd door Noordkabaal op 15-11-2005 8:19] choose metal! www.noordkabaal.nl |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |