|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is zoals bij Britney Spears. Soms hoef je niet de beste songstructuren te hebben, of de beste gitaarcontrole(?) of lyriciteit (dat je goeie teksten schrijf en zo), maar de package doet het hem. You got to have the bussiness. Nu, de volgende cd zal deze groep al wat naamsbekendheid hebben, dan op Wacken (Duitsers en zo) en ze zijn vertrokken. Nuclear-blast-interviewtje... Aardschok die eens langskomt en een aardige 83 punten geeft... En dat zal iedereen deze cd ook wel willen maar ARGH! WIJ hebben de slipcase! Is het niet? signature |
|
Eh, ja...wat jij zegt. Neemt niet weg dat het gewoon een goede cd is die, niet alleen in de Aardschok maar in bijna alle bladen en webzines een goed cijfer krijgt. (natuurlijk niet in de zines die alleen maar gericht zijn op death en/of black metal) En songstructuren zijn een onderdeel dat in metal nog wel eens ondersneeuwt. Het is vaak belangrijker om zo vreemd en zo technisch mogelijk uit de hoek te komen zonder ook maar een greintje sfeer neer te zetten of een nummer te schrijven met een kop of staart. Persoonlijk heb ik net zoveel respect voor iemand die z'n instrument goed beheerst dan voor iemand die een sterke song kan schrijven. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: das waar. Maar dat komt waarschijnlijk meer en meer naar boven. Vooral met Opeth en Nevermore zie je toch dat opbouw zeer belangrijk wordt, songstructuur in zijn geheel trouwens. Esoteric is nog zo een voorbeeld, as is Shining. Maar RESPECT gaat toch nog meer uit naar kunde qua beheersing. Arch Enemy-solo's, de John Lande-stem, de triple-hate eternal-bassdrum, de Yngwie Malmsteen-plukkenarij, ... Songwriting klinkt intelligent en dat schrikt wel eens af COB RUUUULZ!! YEEAAH [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-09-2005 20:57] signature |
|
quote: Blijf eens van de speed af joh. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Tom Cruise en zo... maar toch een klein lachje op je wangen signature |
|
quote:Nou zo negatief ben ik nou ook weer niet vind ik. Ik vind het WEL lekker klinken. Ik noem het zelfs nog een 'vette plaat'. Alleen mis ik bij deze band echt een eigen inbreng. Originaliteit zal me normaalgesproken worst wezen als het lekker spontaan en overtuigend gebracht wordt. Op Earth.Revolt vind ik de onoriginaliteit storend worden omdat er op veel momenten letterlijk jatwerk in zit van o.m. Dimmu, Dark Tranquillity en In Flames. Maar het klinkt allemaal erg professioneel en strak, dat wel. Verder doet dit bandje mij gewoon erg weinig. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 09-09-2005 0:17] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik vind hem wel nog goed . goeie cd voor in de auto , inderdaad niet orgineel maar wel goed .................. |
|
Nieuwe plaat Wolves is wat mij betreft een enorme stap voorwaarts van dit Duitse bandje! De nummers zijn spannender en klinken ook nog veel lekkerder. Daarbij heeft zangeres Sabine Weniger een grotere rol in de muziek gekregen, zonder dat het overvloedig wordt. Mooie stem heeft ze trouwens! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wat een saaie, slechte en afgezaagde nieuwe plaat. Amai zeg... "Come on motherfuckers", OH MY GOD! |
|
Da's wel slecht ja Maar het nummer zelf is best goed Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Na heel wat luisterbeurten is de cd toch positief uitgedraaid. Lekkere technobeats in nummer 7 :d |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
GVD wat lekker!!! signature |
|
shiiit, de nieuwe is pruttig signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |