|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En wat vond Sjimmie ervan? |
|
Nou verdorie! Wat nou weer... |
|
Fetuskiller in de organisatie? Hmzz, beetje raar ja.. en wederom geen bericht |
|
Ik ben allang blij dat ik deze keer niet weer naar binnen loop en er alleen de vaste alto's zitten die volgens mij bij de inboedel mee zijn verzekerd... |
|
Ach ja, het komt nog wel een keer...ooit... |
|
Hahahahahaha, en alles wat ik verzocht te draaien was te hard "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nou zijn wij ook de grootste softies aller tijden |
|
Is Baatezu trouwens jullie support? |
|
weet ik niet Deze maand spelen we in ieder geval (deze zijn wel zeker): - za 22 oktober in Lelystad (Aaltjesrock ofzo) - vr 28 oktober Acu, Utrecht [Dit bericht is gewijzigd door ivar op 14-10-2005 22:40] |
|
Haha tering. Wordt het niet eens tijd voor een tour met Deicide? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Nah, we zoeken liever een supportband die beter bij onze stijl past |
|
VRIJDAG 2 DECEMBER Dan gaat het dus wél door!!! @ Mayo: Nee, ik zit niet in de organisatie, Ik kan er dus niks aan doen en in neem er dus ook géén verantwoordelijkheid voor... [Dit bericht is gewijzigd door fetuskiller op 14-11-2005 15:08] Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
quote: Dat zei je de vorige 2 keer ook al.. edit: als je dingen nog niet zeker weet, post ze dan ook niet.. voorkomt een boel misverstanden. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-11-2005 15:09] |
|
Weet ik... Ik meld het alleen omdat ik deze datums doorkrijg, Als het dan niet door gaat is dat jammer... Er kwamen de vorige 2 keren steeds een aantal belangrijkere dingen tussen, Dat neemt overgens niet weg dat ze beide officieel bevestigt waren, Het waren dus geen geruchten. [Dit bericht is gewijzigd door fetuskiller op 14-11-2005 15:11] Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Nee, 2 december gaat ECHT door! nee echt! |
|
woon toch dichtbij dus kom wel even langs rennen.. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Eerst zien dan geloven... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |