|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
green day is cool Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
nou, nee. |
|
He bah |
|
quote: http://www.last.fm/user/AudiophileXL Allesd wat ik in de afgelopen tijd heb geluisterd op deze pc... Gewoon beetje death metal, thrash metal, grindcore. Maar geen popmuziek. |
|
sommige nrs die ze gemaakt hebben zijn niet pop Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
|
|
quote: Maar het is zeker geen punk. |
|
nirvana dan? Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: je bent subtiel vandaag. |
|
quote: nou srry hoor! Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Green day is mij te extreem. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: aha Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Dat is dan weer Grunge |
|
ik vind grunge mooi Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Ga dan eerst eens Soundgarden luisteren en kom dan terug |
|
what the F is soundgarden? Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
argh toe luister je uberhaupt wel naar metal of rock of zoiets? of kom je niet verder dan de top40 rock? |
|
maar ik hou niet alleen van green day ook van metallica moonsorrow my dying bride sonata arctica him nightwish iron maiden en dat soort bands Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Ah .... geeft niet hoor, kun je ook niets aan doen |
|
quote: Dat ik jou nog mag betrappen op happen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
my dying bridew staat niet in de top 40 hoor Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote:Ze meent het hoor : http://www.kindertent.nl/just1me |
|
wat meen ik nou weer? Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Jeetje, ik neem mijn woorden terug. Met zo'n geweldig kindertentprofiel moet je wel serieus genomen worden! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
op school ben ik weer te hard met muziek en hier weer te zacht het gaat ook nooit goed met mij Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |