IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Bluttaufe (GER)
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2005 1:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Een rock'n'roll/thrash BM band met groove, uit Duitsland.

Ik heb hun Christhunt release uit 2000 genaamd 'Mein Fleisch An Deinen Lippen...'

Dit is zeker niet voor de BM puristen maar het is een naar mijn mening zeer geslaagde mix van old school thrash en BM. Ik denk dat zelfs Enforcer dit gaaf zou vinden.

Tsjek it out!

edit: http://bluttaufe.de/

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-09-2005 1:07]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 10-09-2005 1:04 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

klinkt goed ik zal het morgen eens behoren

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 1:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Klinkt idd best interessant.

*noteert Bluttaufe op het "nog uit te checken"-lijstje*

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-09-2005 1:09 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Listen to all songs from our latest album "Mein Fleisch an Deinen Lippen...", that was released on November, the 20th 2000!

Jajaja. Nee dus. Samples, maar dan lange.

Tis mij een beetje te "vrolijk".

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 10-09-2005 1:13 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

toch maar geluisterd.
vind het niet echt boeiend moet ik eerlijk zijn. zowiezo de duitse teksten die ze gebruiken vind ik vervelend. en dan nog niet te spreken over de vocals die die meuk uitbrengen...

nee dit is niets voor mij

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2005 1:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ieder zijn meug natuurlijk . Ik vind het een fijne 'lichte' afwisseling. De zang is inderdaad niet de sterkste element maar de thrashy invloeden maken dat voor mij goed.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 11-09-2005 12:49 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Ik heb deze CD nog in nieuwstaat liggen. Mocht iemand interesse hebben dan stuur ik hem naar je toe voor 5 euro inclusief verzending.

This is Zodiac speaking...

altx
Usericon van altx
Posted 11-09-2005 13:34 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2005 12:49 schreef Zodiac het volgende:
Ik heb deze CD nog in nieuwstaat liggen. Mocht iemand interesse hebben dan stuur ik hem naar je toe voor 5 euro inclusief verzending.

Deal.

Je hebt mail.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-09-2005 17:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Tering dat deze band hier ooit nog eens besproken mag worden. Ik heb die CD ooit eens gekregen van een vriend van mij die'm in zijn distro had en'm aan de straatstenen niet kwijtraakte. Waarom weet ik eigenlijk niet want het is zeker niet onaardig. Misschien zo weer eens aanzetten.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

altx
Usericon van altx
Posted 18-09-2005 15:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Tering, die plaat heerscht!!!

Wereldaankoop en dat voor 5 euro.

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 18-09-2005 22:53 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2005 15:23 schreef altx het volgende:
Tering, die plaat heerscht!!!

Wereldaankoop en dat voor 5 euro.

Graag gedaan

Mochten er nog meer liefhebbers zijn: ik heb nog 1 exemplaar te koop voor 5 euro incl. verzend.

[Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 18-09-2005 22:53]

This is Zodiac speaking...

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com