![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hoezo? wat heb ik nou weer misdaan ![]() ![]() Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
niks De heerschappij, dat ben jij! ![]() |
|
quote: ik moest dood van iemand hier Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
moet je je niks van aantrekken ![]() De heerschappij, dat ben jij! ![]() |
|
Oh ik hoop zo dat jij een kloon bent... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: nee ben ik niet waarom moet gvd nou weer een kloon zijn ik snap er nix van ![]() Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
huh, jawel trek je er wel wat van aan! Ik distancieer me volledig van ZM ![]() |
|
quote: waarom ik trek me er toch niets van aan waarom zou ik, kindertachtig om iemanmd de dood in te wensen.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
quote: ![]() De heerschappij, dat ben jij! ![]() |
|
no joh, hartstikke volwassen juist! de aarde begint vol te raken, en sommige mensen verdienen het gewoon niet om te leven. Ik distancieer me volledig van ZM ![]() |
|
sinds waneer oordeel jij daarover buy the way wat voor muziek hou jij Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
ja het is dan ook mijn mening, maja objectief gezien... nightwish Ik distancieer me volledig van ZM ![]() |
|
Dat kan echt niet Joost, je eerste flames bestemmen voor een meisje van veertien, kom op zeg! quote: Hoeveel mag dat kosten? ![]() |
|
he, ik begin toch netjes onderaan ![]() Ik distancieer me volledig van ZM ![]() |
|
Ik zeg het ook alleen voor de sex hoor! ![]() ![]() |
|
... Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |