|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hoezo? wat heb ik nou weer misdaan Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
niks De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: ik moest dood van iemand hier Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
moet je je niks van aantrekken De heerschappij, dat ben jij! |
|
Oh ik hoop zo dat jij een kloon bent... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: nee ben ik niet waarom moet gvd nou weer een kloon zijn ik snap er nix van Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
huh, jawel trek je er wel wat van aan! Ik distancieer me volledig van ZM |
|
quote: waarom ik trek me er toch niets van aan waarom zou ik, kindertachtig om iemanmd de dood in te wensen.... Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: De heerschappij, dat ben jij! |
|
no joh, hartstikke volwassen juist! de aarde begint vol te raken, en sommige mensen verdienen het gewoon niet om te leven. Ik distancieer me volledig van ZM |
|
sinds waneer oordeel jij daarover buy the way wat voor muziek hou jij Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
ja het is dan ook mijn mening, maja objectief gezien... nightwish Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Dat kan echt niet Joost, je eerste flames bestemmen voor een meisje van veertien, kom op zeg! quote: Hoeveel mag dat kosten? |
|
he, ik begin toch netjes onderaan Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Ik zeg het ook alleen voor de sex hoor! |
|
... Bruce Banner |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |