|
Auteur: |
|
|
Waarom is er hier nog geen topic over deze, naar mijn mening kankervette band? Supervette stoner-achtig aandoende muziek, heerlijk geluid, vet ranzige zooi. De heren hebben 4 albums uit, waarvan vooral Staring at the Divine een dikke aanrader is. Dus, iedereen die van Stoner houdt, en t nog niet kent, luisteren verdorie!! http://www.atprva.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 12-09-2005 21:41] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Verwacht niet zoveel in zeven minuten, dude. A.T. vind ik lekkere 'motormuziek', zo af en toe erg prettig op de achtergrond. |
|
Hehe, ja nou ja, t is vaker voorgekomen, k bedoel, mijn topic over Ramesses is ook zonder posts weggezakt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Moet deze nog steeds eens checken |
|
Site dut nie iemand linkjes naar mp3's? |
|
Huh? Bij mij doet die site t gewoon hoor.... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik heb wel een zwikkie van hun..Mailen maybe??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Megavet! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Hehe, ik vind het een toffe band hoor maar ik ben gewoon niet zo van de kletspraatjes... Wist je trouwens dat de vrouw van de zanger tijdens het 2e nummers van hun 3e album bevallen is van hun 2e dochter?? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
ERgens binnenkort, of in ieder geval nog voor het einde van dit jaar, in de Waterfront in Rotterdam. Entree bedraagdt slechts 12 euro, koopje! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
A.S. vrijdag dus, in de Waterfront. Nog meer mensen die gaan? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Index / Heavy Metal |