IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : [14 okt. Willemeen] The Old Dead Tree, The Legion of Hetheria, Epica Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-09-2005 14:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Andere data:
2005/10/13: Eindhoven (NL) – Effenaarr
2005/10/15: Utrecht (NL) – De Helling
2005/10/16: Rotterdam (NL) – Nighttown

http://www.epica.nl
http://www.hetheria.com
http://www.theolddeadtree.com

Arnhem:
Zaal open om 20 uur
Entree 12 euro

Jammer dat The Old Dead Tree supportband is. Voor degene die niet kunnen, The Old Dead Tree speelt ook op Baggerfest in Lucky te Rijssen op 3 december.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-10-2005 0:07]

Nix
Usericon van Nix
Posted 13-09-2005 16:51 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Baggerfest it is. Wedden dat jij ook naar Rijssen gaat?

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-09-2005 17:58 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

nou, dit is echt een enorm poep concert zeg.

had eht er toevallig vandaga nog over emt iemand dat de willemeen geen ene reet meer doet tegenwoordig en we vroegen ons af wanneer er iets leuks te doen was.

nou, voorlopig dus niet!!!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 13-09-2005 18:03 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 17:58 schreef irritante klootzak het volgende:
nou, dit is echt een enorm poep concert zeg.

had eht er toevallig vandaga nog over emt iemand dat de willemeen geen ene reet meer doet tegenwoordig en we vroegen ons af wanneer er iets leuks te doen was.

nou, voorlopig dus niet!!!

Gothicjes mogen het ook wel is naar hun zin hebben... ohnee dat is niet gothic.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-09-2005 18:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kutjes mogen het naar hun zin hebben ... 3 kutbands imho

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 13-09-2005 18:04]

Fire
Usericon van Fire
Posted 10-10-2005 0:02 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Moet er nog even over nadenken, misschien dat ik wel even richting arnhem ga

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2005 0:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 16:51 schreef Nix het volgende:
Baggerfest it is. Wedden dat jij ook naar Rijssen gaat?

Ja klopt, weiger geld te betalen voor 2 kutbands om alleen The Old Dead Tree te kunnen zien.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 10-10-2005 0:09 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ik ook maar naar baggerfest denk ik...The Old Dead Tree voorprogramma van Epica...kom op zeg

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

watery black
Usericon van watery black
Posted 10-10-2005 0:10 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 0:06 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja klopt, weiger geld te betalen voor 2 kutbands om alleen The Old Dead Tree te kunnen zien.

*sta op de gastenlijst in de effenaar*

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2005 0:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 0:09 schreef Doomy het volgende:
Ik ook maar naar baggerfest denk ik...The Old Dead Tree voorprogramma van Epica...kom op zeg

Nemen we Heleentje ook mee, als ze kan

quote:
Op 10 oktober 2005 0:10 schreef watery black het volgende:
*sta op de gastenlijst in de effenaar*

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 10-10-2005 0:51 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 0:44 schreef MindlessMayo het volgende:

Nemen we Heleentje ook mee, als ze kan
Ja, die kan mooi rijden dan...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2005 0:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 0:51 schreef Doomy het volgende:
Ja, die kan mooi rijden dan...

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 10-10-2005 1:16 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 0:59 schreef MindlessMayo het volgende:

niet dan?

hammer
Usericon van hammer
Posted 12-10-2005 13:17 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

alle shows van Epica & the Old Dead Tree voor dit weekend zijn gecancelled!!!

zangeres van Epica is ziek.

Nieuwe datum ergens begin januari.

**Simone, de zangeres van Epica is haar stem kwijt. Ze is naar dokter geweest en die heeft vastgesteld dat haar stem is geforceerd o.a. door te weinig slaap, rokerige en stoffige ruimten. Ze moet 2 weken rust en logopedie volgen. Tot die tijd worden alle Epica shows noodgedwongen gecancelled.

Er wordt een vervangende datum gezocht voor de shows met The Old Dead het 1e weekend van Januari**

www.effenaar.nl

[Dit bericht is gewijzigd door hammer op 12-10-2005 13:19]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-10-2005 13:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ja dus vrijdag as gaat niet door.

Dit weekend wel @ Goudvishal:
Za 15-10 Gaë Bolg (fr) & Hekate (ger)
(concert/franse ritual folk)

Zo 16-10 Aardschok Metal Bash
(concert/metal)

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-10-2005 14:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

SPAM IT WHERE YOU CAN!

=========================
SHOW EPICA + THE OLD DEAD TREE + LEGION OF HETHERIA
in Willemeen op 14 oktober 2005 GECANCELLED!!

Kaarten blijven geldig voor de vervangende show in januari.
De datum hiervan wordt zo spoedig mogelijk bekend gemaakt.
Kaarten kunnen ook terug worden gebracht bij de voorverkoop
adressen waar ze gekocht zijn.
Reserveringen komen te vervallen. Voor de nieuwe show zal
opnieuw gereserveerd moeten worden.

Simone, de zangeres van Epica is haar stem kwijt. Ze is naar
dokter geweest en die heeft vastgesteld dat haar stem is
geforceerd o.a. door te weinig slaap, rokerige en stoffige ruimten.
Ze moet 2 weken rust en logopedie volgen. Tot die tijd worden
alle Epica shows noodgedwongen gecancelled.

Er wordt een vervangende datum gezocht voor de shows met
The Old Dead het 1e weekend van Januari.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-10-2005 14:22]

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 12-10-2005 14:54 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

gelukkig maar, ik kon niet die avond. Hopelijk in Januari wel, ik wil The Old Dead Tree wel eens live aan het werk zien.

Jammer voor de anderen.

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

hammer
Usericon van hammer
Posted 12-10-2005 15:17 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

Nieuwe data:
Th. 05 Jan Effenaar, Eindhoven

Fr. 06 Jan. Willemeen, Arnhem

Sa. 07 Jan. Helling, Utrecht

Su. 08 Jan Nighttown. Rotterdam

Pantalaimon
bluh
Usericon van Pantalaimon
Posted 12-10-2005 16:28 by Pantalaimon Wijzig reactieProfiel van PantalaimonQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2005 13:17 schreef hammer het volgende:
alle shows van Epica & the Old Dead Tree voor dit weekend zijn gecancelled!!!

zangeres van Epica is ziek.

Nieuwe datum ergens begin januari.

**Simone, de zangeres van Epica is haar stem kwijt. Ze is naar dokter geweest en die heeft vastgesteld dat haar stem is geforceerd o.a. door te weinig slaap, rokerige en stoffige ruimten. Ze moet 2 weken rust en logopedie volgen. Tot die tijd worden alle Epica shows noodgedwongen gecancelled.

Er wordt een vervangende datum gezocht voor de shows met The Old Dead het 1e weekend van Januari**

www.effenaar.nl

godveretyfus! Ik heb zojuist een kaartje voor zaterdag gekocht en daarvoor ook vrij genomen terwijl ik al bijna in geldnood zit

How can I know so many never really knowing anyone?

Fire
Usericon van Fire
Posted 12-10-2005 18:54 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Kunnen ze geen andere support act vinden?

Nou ja dan maar wat anders doen.

Fire
Usericon van Fire
Posted 12-10-2005 18:55 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 12 oktober 2005 15:17 schreef hammer het volgende:
Nieuwe data:

Dan ben je net bijgekomen van bolt thrower

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-10-2005 18:59 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ow god..

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-10-2005 18:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2005 14:54 schreef Undertaker het volgende:
gelukkig maar, ik kon niet die avond. Hopelijk in Januari wel, ik wil The Old Dead Tree wel eens live aan het werk zien.

Jammer voor de anderen.

The Old Dead Tree, ook te zien in Rijssen tijdens het baggerfest op 3 december

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 13-10-2005 0:10 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2005 15:17 schreef hammer het volgende:
Nieuwe data:

Geen old dead trea dan.

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 13-10-2005 1:28 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

6 Januari in Arnhem komt dus ook niets van.

Heidens Drinkgelag is dan ook in Arnhem... misschien valt het te combineren, als The Old Dead Tree om 22uur al klaar is met spelen, Epica hoef ik niet te zien...

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

emillio
Usericon van emillio
Posted 14-10-2005 20:22 by emillio Wijzig reactieProfiel van emillioQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/MusketeerOfDeath

The Legion Of Hetheria speelt op 30-10 op Halloween fest in The Frontline te Gent ( met o.a. The Prophecy (UK) , Darzamat (PL) en Isanity Reigns Supreme (.

Meer info op www.musketeerofdeath.nl

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com