|
Auteur: |
|
|
|
|
Het is patat |
|
ha je overnacht in Leuven , dan moet je zeker de oude markt eens bezoeken langste toog ter wereld .... Faustian Spirit of the Earth |
|
In Leuven zeker eens het Rock-café een bezoekje brengen!! Altijd gezellig en goeie muziek!! Voor de rest is Leuven echt een leuke stad om uit te gaan...een echte studentenstad waar je dus ook tot in de vroege uurtjes kan op café blijven hangen En uiteraard heerlijke FRIETEN!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Oude markt, Rock Café, da's gezellig I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Idd frieten.. ik geloof dat in het vlaams (en limburgs ook hier en daar) met patat aardappelen bedoeld worden Maar Leuven.. ik ben er wel eens geweest (bij iemand gelogeerd na Werchter) maar heb er niets speciaals gezien. Ben er wel beetje doorheen gewandeld en daar heb ik best van genoten Goed om je heen kijken in ieder geval. Veel ziet er oud uit, maar oud kan heus mooi zijn ;-) "The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. " -- John Milton //// http://www.myspace.com/koyvar //// http://www.seiphian.com |
|
De woorden leuk en België in één niet-ontkennende zin gebruiken? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ja, ik had van een keeskop ook de woorden geinig en Belglandië verwacht signature |
|
quote: heerlijke humor hebben wij Belgen toch Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Als ik tussen Brugge en Rotterdam zou moeten kiezen weet ik het wel hoor... |
|
quote:Mods? |
|
no mod today signature |
|
quote: Logisch, je noemt dan ook meteen de meest afzichtelijke stad van Nederland. Maar zo serieus ben ik niet, men hapt hier vaak zo lekker. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
in Nederland heerschen Terneuzen, Utrecht, Groningen en FRIESLAN!!!! signature |
|
quote: Wat me wel opviel was dat er erg weinig allochtonen in Brugge rondliepen (zag dit maal blank van de mensen). Weren ze die daar bij de stadspoorten ofzo? |
|
nee, ze zijn bang van de Nederlandse en Engelse toeristen Nee, eerlijk, de allochtonen in Brugge kunnen het niet laten om het kanaal over te zwemmen. De meeste allochtonen gaan naar Gent, ANtwerpen, Luik en Brussel. Brugge is te landelijk, daar kun je moeilijk auto's stelen en zo. grapje. Er is gewoon maar 1 ALdi in Brugge... signature |
|
quote: De Checkpoint, Hypnos? Of de Miami? Verder heerscht Brugge behoorlijk ja. En dan vooral de Langestroate natuurlijk! "I find your lack of faith disturbing." |
|
Nou ik zal in ieder geval eens gaan kijken in dat rock-cafe. Lijkt me wel wat. Dat zit toch op dat plein? Maar zoals ik het hoor hoef ik me niet te vervelen daar. |
|
quote: oude markt heerscht jammer wel dat ze Maes serveren in rock-café ..... Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Pfff, ze hebben er zat andere bieren. Beetje opletten en niet miepen Met Oud & Nieuw me nog goed te buiten gedaan aan 't Grottenbier aldaar, wat toen bier v/d maand was. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wat jenje zegt in post #2.... Bruce Banner |
Index / Algemeen |