![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik mis een woord, ik mis een woord.. begint met een ggggggggg ![]() |
|
quote: GODVERDOMME ONTOPIC, jij modje jij! ![]() ![]() Ah daar was het woord ook al.. I.N.R.I. jaaaa gaaf! ![]() ![]() |
|
Ik ben on-topic. ![]() Op zich wel leuk, maar .. nee, ik ga dit toch even voorbij laten gaan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: He jeetje. Wilde ik eens een keer niet vloeken... Maar goed, ik was in mijn bewoording inderdaad niet geheel volledig ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Klopt niet he Immo.. foeifoei ![]() ![]() |
|
Pfffffffff, het is laat en het was een lange dag! ![]() GODVERREDOMMMEEEEE!! Zo dan? ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Beter.. stukken beter! ![]() ![]() |
|
![]() Ben je op 7 oktober ook in Ha'nbarg? ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
7 okt..? Euhm, misschien.. misschien niet ![]() ![]() |
|
*Zucht* Vrouwen....! Oh, wacht.. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: ![]() Kan me nog iets voor de geest halen, iets met Occultfest en een AFWEZIGE IMMO! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ja maar...! ![]() Dat was lang niet zo belangrijk voor mij, als dit voor jou is! ![]() Overigens had ik zelf ook wel graag aanwezig willen zijn bij Occultfest.. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Nee geen ja maar!! Belangrijk voor mij ![]() ![]() |
|
Brrrr, houd je niet zo van de domme... Ik word er helemaal kriegel van! Af en toe zijn vrouwen echt vreselijke wezens. Inclusief ikzelf. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ik vraag me af waarom het belangrijk voor mij zou zijn, bedoel tis misschien leuk maar om nu te zeggen belangrijk om er bij te zijn.. ![]() Nouja ik zie nog wel, geloof ook nog andere dingen op de planning. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-09-2005 0:22] ![]() |
|
Ontopic maar weer... INRI nieuw album? ![]() |
|
quote:Men is nog opzoek naar/heeft een label. Maar het festivalseizoen heeft vertraging opgeleverd. CD is verder klaar en men is alvast begonnen aan de volgende. ![]() |
|
misschien maar weer eens een avondje munten opmaken bij de metropool ![]() ![]() |
|
quote: Je weet best wat ik bedoel ![]() En misschien is 'belangrijk' wederom niet helemaal de goede woordkeuze, maar eh, 'leuk' of 'gezellig' of 'romantisch' is misschien beter? ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Tuurlijk weet ik prima wat je bedoelde, maar tering.. wat een heisa, ik hou niet van heisa! ![]() En ja leuk is een beter woord, maar ik mag niet.. dus maar braaf luisteren en afwezig zijn dan. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-09-2005 19:34] ![]() |
|
quote: Ga ik ook maar eens kijken. ![]() ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ ![]() |
|
I.N.R.I. kan er helaas niet bij zijn wegens vertrek van de drummer. Er wordt nog naar een waardige vervanger gezocht voor 18 november. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |