|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik mis een woord, ik mis een woord.. begint met een ggggggggg |
|
quote: GODVERDOMME ONTOPIC, jij modje jij! Ah daar was het woord ook al.. I.N.R.I. jaaaa gaaf! |
|
Ik ben on-topic. Op zich wel leuk, maar .. nee, ik ga dit toch even voorbij laten gaan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: He jeetje. Wilde ik eens een keer niet vloeken... Maar goed, ik was in mijn bewoording inderdaad niet geheel volledig ..."Hate can only create more hate"... |
|
Klopt niet he Immo.. foeifoei |
|
Pfffffffff, het is laat en het was een lange dag! GODVERREDOMMMEEEEE!! Zo dan? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Beter.. stukken beter! |
|
*blij* Ben je op 7 oktober ook in Ha'nbarg? ..."Hate can only create more hate"... |
|
7 okt..? Euhm, misschien.. misschien niet |
|
*Zucht* Vrouwen....! Oh, wacht.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Kan me nog iets voor de geest halen, iets met Occultfest en een AFWEZIGE IMMO! |
|
quote: Ja maar...! Dat was lang niet zo belangrijk voor mij, als dit voor jou is! Overigens had ik zelf ook wel graag aanwezig willen zijn bij Occultfest.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nee geen ja maar!! Belangrijk voor mij |
|
Brrrr, houd je niet zo van de domme... Ik word er helemaal kriegel van! Af en toe zijn vrouwen echt vreselijke wezens. Inclusief ikzelf. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik vraag me af waarom het belangrijk voor mij zou zijn, bedoel tis misschien leuk maar om nu te zeggen belangrijk om er bij te zijn.. Vind die dingen nooit zo belangrijk hehe. Nouja ik zie nog wel, geloof ook nog andere dingen op de planning. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-09-2005 0:22] |
|
Ontopic maar weer... INRI nieuw album? |
|
quote:Men is nog opzoek naar/heeft een label. Maar het festivalseizoen heeft vertraging opgeleverd. CD is verder klaar en men is alvast begonnen aan de volgende. |
|
misschien maar weer eens een avondje munten opmaken bij de metropool |
|
quote: Je weet best wat ik bedoel En misschien is 'belangrijk' wederom niet helemaal de goede woordkeuze, maar eh, 'leuk' of 'gezellig' of 'romantisch' is misschien beter? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Tuurlijk weet ik prima wat je bedoelde, maar tering.. wat een heisa, ik hou niet van heisa! En ja leuk is een beter woord, maar ik mag niet.. dus maar braaf luisteren en afwezig zijn dan. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-09-2005 19:34] |
|
quote: Ga ik ook maar eens kijken. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
I.N.R.I. kan er helaas niet bij zijn wegens vertrek van de drummer. Er wordt nog naar een waardige vervanger gezocht voor 18 november. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |