|
Auteur: |
|
|
Release party Callenish Circle [Pitch.Black.Effects] CALLENISH CIRCLE + GAIL OF GOD + SUN CAGED + BURIAL + ENGINE OF PAIN + DEATHFALL * Datum : zondag 04.12 * Locatie : J.C. Fenix in Sittard * Zaal open : 15.00 * Aanvang : 16.00 * Entree : 8 euro More info soon !!! www.callenish-circle.com www.fenix.nl !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Uiteraard aanwezig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
Niet verkeerd |
|
Dat wordt lastig kiezen, porcupine tree of dit |
|
quote: Ga dan gewoon op zaterdag naar P.T. in Antwerpen... probleem opgelost! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
* kick * !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Uiteraard aanwezig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: precies, dat was ik nl ook al van plan |
|
quote: Ja dat zou ik wel graag willen! Maar dan heb ik weer het probleem met vervoer, maar ik kijk wel wat ik kan doen! |
|
UP! |
|
|
|
* kick * !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Bonnie en ik zullen aanwezig zijn |
|
Ik zal het hele gebeuren gaan recenseren....dus ik ben ditmaal weer rustig ipv als een dronkelap de feestvreugde verstoren Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: |
|
Deze middag dus !!! |
|
Helaas niet aanwezig, andere verplichtingen..... |
|
quote: Sterkte |
|
lol dat komt wel goed |
|
Hoe was Burial? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
EoP helaas maar half gezien wegens te laat aanwezig (wij dan). Band erna niet gezien en toen gaan eten. CC was ok, strak enzo, maar we hadden gewoon geen zin meer en dus zijn we naar 4 nummers gegaan. |
|
Was weer een erg gezellig middagje. Deathfall was erg goed, ben zeer verrast eigenlijk. Engine of Pain speelde strak en Nick had weer heerlijk kromme humor tussen de nummers door Burial was gewoon zwaar klote. Totaal niks interessants aan. Sun Caged maar half meegekregen maar ze speelden we als vanouds goed, alleen die nieuwe zanger mag zich iets meer presenteren op het podium. Callenish Circle speelde errug gaaf met goed geluid, goede lichtshow en een hele vette setlist. Gail of God niet meer gezien....werd mij te laat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Concerten |