|
Auteur: |
|
|
Wie kent deze geweldige band en wat vinden jullie er van? Hun laatste plaat "Worlds Apart" is erg goed, erg afwisselend en erg apart!! http://www.trailofdead.com |
|
Uitermate geniaal natuurlijk. Maar de naam is natuurlijk gewoon ...And You Will Know Us By The Trail of Dead. |
|
Fors geniaal deze band. Twee keer live gezien, beide keren even goed. Vorige plaat Source Tags And Codes is zelfs nog een stukkie beter dan die nieuwe vinnik. |
|
Mijn vriendin heeft bij hun laatste optreden in Groningen een complete afgebroken baskop van hun gevonden... leuk souvenir... die lui gaan wel te keer op het podium!!! |
|
Vind ik gelijk ook zo jammer van ze; dat ze (als de 4.765.276,6e Who-imitatie) hun instrumenten aan poeier slaan. |
|
Och, het was maar een Squier-bas |
|
[off topic] Mja, maar daar zijn instrumenten niet voor. Als je dan zo nodig iets moet slopen, pak dan een paar ouwe kratten en ga daar op in staan te stampen. Ik vind er in ieder geval geen ruk aan, om niet te zeggen dat ik het ronduit doodzonde vind, als iemand z'n instrument(en) kapot smijt. Persoonlijk vind ik het veel leuker om een intensief gebruikt instrument na afloop 'uitgeput' achter te zien blijven (evenals de muzikant) dan compleet in barrels op de grond... Zo, dat moest er even uit. |
|
Ik vind het wel cool.... het zijn maar instrumenten... tja, ze mogen zo'n bas ook wel aan mij geven, maar ja het is hun spul dus ze doen maar... alles in het kader van een heftig optreden en entertainment, dat vind ik wel heftig.. Origineel? Nee, wel cool... |
|
trail of dead... source tags is een stuk beter dan die nieuwe, vind ik... Goede band, goede liedjes en live gedreven en intens... We don't take it, we just fake it... |
|
Uitstekende live-band, met de natuurlijk geweldige bezettingswissels gedurende het concert. Met een bandlid eventjes gepraat na een concert, hij liep gewoon meteen het publiek in. Ik heb 2 albums en een mini, maar zo'n heel album vermoeit me wat altijd... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Over 't algemeen moet ik niet veel hebben van zoiets, maar dit is best leuk |
|
oe even één streampje beluisterd, klinkt idd erg gaaf Je moeder. |
|
correctie: HEEL ERG GAAF!! Je moeder. |
|
weet iemand nog meer bands in dit straatje? en ook zoals klimt 1918 enzo? Je moeder. |
|
wtf heeft Trail of Dead met Klimt 1918 te maken? |
|
Oh ja, tips. Sonic Youth, Dinosaur Jr., At the Drive-in, Black Rebel Motorcycle Club, om mee te beginnen. |
|
nouja, was idd meer een vraag omdat ik toch al een vraag stelde Je moeder. |
|
Zo. Dat nieuwe album is ff wennen zeg. Volgens mij ontwikkelen ze zich net de verkeerde kant op. |
|
Tao Of The Dead, net gedowned naar aanleiding van een berichtje op nu.nl http://www.nu.nl/cd-recensies/2439747/-and-you-will-know-us-by-the-trail-of-dead--tao-of-the-dead-.html Dit is erg goed, zeg! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja nogal, potentiële plaat van het jaar! Ik vind deze en de vorige, Century of Self geniaal en alles daarvoor kan ik echt helemaal niets mee. |
|
31 maart in de Melkweg! |
|
quote: Fuck! Daar moet ik zeker bij zijn! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Na Source Tags.. ze een klein beetje uit het oog verloren. Maar Tao of the Dead is wel weer een heel erg prettig album. |
|
Wat was dat ontzettend gaaf zeg! En wat was dat Rival Schools een ontzettend waardeloos voorprogramma, saaiheid alom... |
Index / Muziek algemeen |