|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
nedrland is al zo klein en dan nu niet gaan zeiken dat iets ver weg is ok?Alles is hier dichtbij.gewoon komme! |
|
HEUY!!!! Zo'n vette band in zo'n klein zaaltje , hoeveel whiskey is er in Glen gegoten |
|
quote: Naar Friesland, ik masturbeer nog liever met een cactus. |
|
quote: Dan moest je dat maar doen heh, looser! Een nep-fan meer of minder maakt heus niet uit! Des te meer kunnen echte fans genieten! |
|
Hoe kom je erbij dat is Deicide fan zou zijn. |
|
quote: Wat loop je hier dan te kankeren! Ga naar een Britney Spears forum |
|
De s is niet eens in de buurt van de k En de groeten van Ben |
|
quote: die eerste zin snap ik zelf niet. Groetjes? ik krijg altijd kusjes. |
|
quote: Heet met werken in De willemeen te maken. moeilijk he 1+1 |
|
quote: Mwah... valt wel mee, hoor... Voor sommigen is typen lastiger |
|
tja da'is |
|
quote: NIET dichtbij? We praten hier over 200 km, dat vind ik helemaal niet ver. Als je een echte fan van Deicide bent dan ga je wel 1,5 uur in de auto zitten lijkt me. Ik durf wel te beweren dat het Leeuwarden 200 bezoekers zou schelen als het in Arnhem had plaatsgevonden. |
|
Het zijn amerikanen, hoe kunnen ze nou weten dat wij gewend zijn maximaal een uur te reizen. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Nederland is een dorp... Suck my piss |
|
quote: Niet iedereen heeft de beschikking over een auto en daarbij, niet overal rijden de treinen zo supergeweldig dat er makkelijk thuis te komen valt. Niet iedereen heeft genoeg centen voor een hotel of slaapt graag op station, niet zo ouwehoeren hoor. Oja en dat alles heeft niks maar dan ook niks te maken met een grote fan zijn of niet. Maar goed wat men zegt, ik ga toch zeker niet naar Friesland toe. Alhoewel ik wel het hele land en het belgenland afreis voor leuke bandjes, kan me wel voorstellen dat niet iedereen hier de gelegenheid voor heeft. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-09-2005 23:34] |
|
quote: je moet gewoon niet zo zeuren.. Suck my piss |
|
quote: |
|
Friesland moet gewoon voet bij stuk houden en niet opeens bij Nederland willen horen als dat ze beter uitkomt. |
|
quote: Ja, en wat wil je hier nou mee zeggen? |
|
quote:Hoe kom je erbij dat iK deicide fan zou zijn. |
|
quote: Oh? Dat wist ik niet?!! Suck my piss |
|
quote:Dat ging niet over mij ookal is t wel zo oh! |
|
Ach boeiend, donderdag is Vital Remains. Sowieso interessanter There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Dat jij niet zo moet jammeren tegen mensen die vertellen hier niet bij te kunnen zijn. Leeuwarden is fokking buitenland, welke idioot gaat daar nou naar toe (behalve voor Waldrock). |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |