|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
klein klein kleutertje Als Belg kan ik deze heel erg appreciëren signature |
|
Jammer idd, maar wel goed dat hij stopt, dan geforceerd doorgaan omdat de rekeningen betaald moeten worden. Kan hij beter ff wat anders gaan doen voorlopig. Don't blush when I rip you open |
|
Toch wel een van de betere cabaretier..fijne sarcastische humor..mag ik wel... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Teeuwen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ach, na de eerste show is het toch snel bergafwaarts gegaan met veel in-herhaling-vallerij en flauw bekkengetrek. Zit je een kwartier te wachten totdat er weer eens een grap van redelijk niveau langs komt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Precies, Ik vond het echt altijd van die humor voor mensen die geen humor hebben en dus om elke stomme gekke bek gaan lachen. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote:hahaha...mooi omschreven! Don't blush when I rip you open |
|
Zal weer een hoop van hem gequote grappen door mensen in het dagelijks leven schelen. |
|
quote: Nou, fijn hoor, poeh poeh. Maar wel jammer. |
|
Ik ken niet veel van Teeuwen... alleen die industrie of love heb ik toevallig eens gekocht. Ik heb wel gezien dat hij 40ste of zo geworden is in "de grootste Nederlander" of zoiets. En dat hij een gruwelijk mooie vriendin heeft/had. Wat is zijn beste werk, algemeen genomen dan. signature |
|
Lekker belangrijk. |
|
Teeuwen was leuk, Maassen was beter. Toch jammer, maar wedden dat hij ooit weer een nieuw programma maakt. |
|
Tuurlijk, als die vage films floppen, hehe. Maar van mij mag hij films blijven maken. |
|
Teeuwen heerscht omdat z'n grappen en of, verhalen vaak gewoon een statement zijn. Tenminste zo interpreteerde ik veel van zijn "onzin". Als ik tussen de regels door las/luisterde... Bij de sketch van de josti band denk ook wel aan bepaalde echte muziek en, ja ook metal! Ik ben er nu trouwens wel aan toe om, "getroost te worden". NP; Rotten Sound [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 16-09-2005 13:18] Suck my piss |
|
quote:Niet mee eens. Teeuwen is genialer dan je denkt. En ja, ik heb wel humor... Hij is de koning van de flauwekulhumor, maar wel vaak met een hele duidelijke 'boodschap'. Plus ik vind z'n oude shows even goed als zijn nieuwe, ook al is de 'nieuwheid' er wat vanaf. Jammer dat ie stopt iig. Ik ging standaard naar al z'n shows. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: check mijn post Suck my piss |
|
quote:X-actly Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat werd tijd. Hij had zijn formule al lang tot in het genante uitgemolken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
jammer |
|
quote: Dan raad ik je eens aan een willekeurige show van Herman Finkers te bekijken. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
@ Y Draig Goch --> Ik zit er niet mee dat Teeuwen stopt... op wat zeer schaarse uitzonderingen heb ik er nooit een flikker aangevonden. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 16-09-2005 16:12] |
|
quote: KLopt. Hij zegt niet dat hij voor altijd stopt. Misschien als hij een tijd stopt dat zijn shows dan wel weer beter worden. Toch jammer, maar begrijpelijk. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,KKut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,ut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut,Kut !!!!!!! Echt niet gaaf dat ie stopt!! Maar zoals al eerder gezegd ; "Eerst zien en dan geloven".Misschien als ie een paar jaar rustig aan heeft gedaan,gaat het weer kriebelen... |
|
gatver, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |