IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Demon night Bladel
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-09-2005 8:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Weet iemand al wanneer dit festival dit jaar is...normaal gesproken zo rond deze tijd maar heb nog niks gehoord tot nu toe. Wil het niet missen dit jaar (afgelopen 5 jaar ook al daar geweest ).

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 17-09-2005 9:00 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

volgens mij is het dit jaar niet...

helaas, erg vet festival!

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 17-09-2005 10:44 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Zoals ik begrepen heb is geen demonnight meer.

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 17-09-2005 11:45 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Demon night is inderdaad niet meer...

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-09-2005 11:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Doodzonde want dit was toch wel HET festival waar het altijd gezellig was.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 17-09-2005 12:10 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Nee, dit jaar is 't festival niet.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 17-09-2005 13:31 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Damn, ik heb heerschende foto's van vorig jaar die ik nog moet laten ontwikkelen.

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 17-09-2005 13:52 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Dit jaar is het inderdaad geen demonnight meer, volgend jaar ook niet. Het jaar daarop ook niet... enfin jullie vatten hem wel.

Het was mooi geweest, tijd om weer verder te gaan.
Demonnight was overigens in tegenstelling tot wat iedereen dacht, geen festival maar een feest. Niet publiekelijk toegankelijk dus. Het groeide te hard, werd te groot. Plus je kan elk jaar met dezelfde paar man alles doen, dat blijft niet leuk.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 17-09-2005 14:04 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Jammer dat het niet meer is, maar ik snap het op zich wel dat de organisatie het moe is. Elk jaar hetzelfde gezeur met vergunningen en opruimen e.d.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com