|
Auteur: |
|
|
WE need YOUR support!! Wij spelen met Cenotaph in een landelijke coverbandjes-wedstrijd, en op 9 oktober is de halve finale in de Utrechtse Tivoli. Daar wij de enige metalband zijn, vragen wij jullie allen om jullie aanwezigheid!! Er geldt namelijk ook een publieksprijs, als we de meeste publieksstemmen hebben gaan we ook daar naar de volgende ronde in de Paradiso! Kom de metal dus een handje helpen!! Doors: 15:00 uur Wij spelen om 16:00 uur. Schade: ik geloof 10 euro aan de deur (dat hebben wij ook niet verzonnen...), maar via info@cenotaph.nl is er een beperkte hoeveelheid kaartjes te bestellen tegen een gereduceerde prijs. Mailen dus! We hebben een half uur speeltijd, twee keer raden wat we dus gaan spelen... Drummer nodig? |
|
Uiteraard zijn ik en mijn lieftallige ega daar van de partij! Ik zal de rest van de band ook proberen mee te slepen!! Drummer nodig? |
|
*tranen van ontroering* But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Goed plan, denk dat ik mn CD van Cenotaph maar eens opzet. Briljant, helemaal uit Mexico in Utreg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: En uiteraard in gestreken Cypher-shirtjes!! Opmerking van Greycloak negerend, en tergelijkertijd onbeschaamd schoppend, voor satan! Drummer nodig? |
|
En schop. Drummer nodig? |
|
quote: Waar is je avatar? |
|
Vind ik een goede vraag... Ik ga er achteraan. Drummer nodig? |
|
Zo goed? Waar is jouw avatar eigenlijk? Drummer nodig? |
|
quote: Nooit gehad hierzo... Zonde van de bandbreedte... (waar dat op sloeg... Geen flauw idee) |
|
Toch zou ik je profiel nog wel even aanpassen als ik jou was... Drummer nodig? |
|
Even een schop, want vrijdag in Amsterdam!! Drummer nodig? |
|
quote: Want? Is toch prima zo.... |
|
Tjek je internetsite in je profiel even. Mooie manier van verkapt schoppen wel trouwens. Drummer nodig? |
|
Jammer, dan zit ik bij Arcturus in 013, anders was ik graag even langsgekomen.. |
|
Andere mensen die wel graag nog even langskomen en ons steunen? Drummer nodig? |
|
Ik had het graag gedaan maar zoals bekend red ik 16:00 niet Speel dan ook op fatsoenlijke tijden Maar heel veel succes (en plezier) in ieder geval aanstaande zondag Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Weet ik Maar profiel is aangepast... Dat was wel erg oud zeg |
|
Precies. Bon! Drummer nodig? |
|
quote: Voedselbon? Parkeerbon? Kassabon? Dus... |
|
Mystige al een beetje zenuwachtig? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Dat is 'ie al weken... Maarre... Hebben jullie al kaartjes? Want als jullie zeker komen kan ik zorgen dat er in elk geval kaarten met korting klaarliggen... |
|
*Sander* + 1 staan allang op mijn namenlijst. En ik ben verdomme helemaal niet zenuwachtig, ik beet altijd al op m'n nagels. En krampachtig masturberen deed ik al sinds mijn 6e levensjaar. Niet zeiken nou... Drummer nodig? |
|
quote: Als je vandaag maar niet te hard rukt, anders heb je straks geen kracht meer over... |
|
|
Index / Concerten |