|
Auteur: |
|
|
Leuk rijtje concerten, maar ja... ik woon in Zuid-Holland... |
|
oei! the red chord.. daar moet ik heen! burst is ook wel vet ja.. misshcien dat ik wel kom... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Bij the red chord ben ik ook wel aanwezig. Friesland trashen |
|
Burst in Sneek VS Vomitory in Metropool Hengelo... Ik kies de kortste weg. Vanaf mijn huis in Hengelo. |
|
Jezus, waarom helemaal in Sneek |
|
quote:Is dat een serieuze vraag? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja |
|
*ahum* (schraapt z'n keel) Nou dat zit zo: de boekers van bandjes bij het Bolwerk dachten 'hee, laten wij Burst hier eens heen halen!' En zo geschiedde het dat deze band in Sneek speelt. Echt heel apart, maar het is echt waar. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Klink wel heel onwaarschijnlijk zeg </ironie> Maar mijn vraag impliceerde natuurlijk waarom ze in Sneek spelen terwijl er niemand woont, danwel was het een persoonlijke reactie op het vooruitzicht ver te moeten reizen. Stel ik nog maar een vraag: Komen ze nog ergens anders? |
|
Ik denk dat je eens buiten moet komen ... Friesland is wat betreft concerten goed bezig |
|
quote:Tering zeg, Sneek is een behoorlijke stad hoor, ik weet niet waar jij woont maar hier in Friesland zijn genoeg mensen die ook wel eens een vet concertje in de buurt willen. quote:Geen idee. Interesseert me ook niet [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 19-09-2005 21:31] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tour is gecancelled Fr. 18 Nov. Bolwerk, Sneek gecancelled Fr. 02 Dec. Bosuil, Weert gecancelled Mo. 05 Dec. Doornroosje, Nijmegen gecancelled Burst wordt de support van Opeth in december! [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 30-09-2005 16:55] |
|
WTF! Fijn is dat Nou dan maar weer naar Opeth. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Whaaaaaaaaaaaa??!!! Heen Hatsjikidee! |
|
WHAAAA dus gelukkig niet naar Friesland! Maar gewoon om de hoek dus Laat ik nu net gisteren kaartjes gekocht hebben voor Opeth in Tivoli. Hoor ik dit |
|
Hahaaa! Toch in Friesland dus Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
deze show is niet meer, dus aub verder in het andere topic. |
|
Een echte bolwerk moderator? |
|
quote: yep |
Index / Concerten |