IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 18 november: Burst in Sneek
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-09-2005 17:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Yep, het Bolwerk is eindelijk weer 's goed bezig! Zaterdag Vader e.a., In december The Red Chord en in januari The Black Dahlia Murder.

18 november dus het Zweedse Burst. Vorig jaar nog in het voorprogramma van The Dillinger Escape Plan. Relapse bandje die erg de moeite waard is. Met Nasum bassist Jesper Liverod in de gelederen. Komen dus!

Nieuwe plaat Origo komt er ook aan trouwens (24 oktober).

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 19-09-2005 17:16 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Leuk rijtje concerten, maar ja... ik woon in Zuid-Holland...

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 19-09-2005 17:19 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

oei! the red chord.. daar moet ik heen!

burst is ook wel vet ja..
misshcien dat ik wel kom...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

trol
Usericon van trol
Posted 19-09-2005 17:36 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Bij the red chord ben ik ook wel aanwezig.

Friesland trashen

Count Ischbrak
Usericon van Count Ischbrak
Posted 19-09-2005 17:52 by Count Ischbrak Wijzig reactieProfiel van Count IschbrakQuote dit berichthttp://www.devious.nl

Burst in Sneek VS Vomitory in Metropool Hengelo...

Ik kies de kortste weg. Vanaf mijn huis in Hengelo.

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 19-09-2005 21:13 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Jezus, waarom helemaal in Sneek

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-09-2005 21:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 21:13 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Jezus, waarom helemaal in Sneek
Is dat een serieuze vraag?

Cainam Ladicius
Posted 19-09-2005 21:23 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 21:14 schreef NecRobert het volgende:
Is dat een serieuze vraag?

Ja

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-09-2005 21:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

*ahum* (schraapt z'n keel)

Nou dat zit zo: de boekers van bandjes bij het Bolwerk dachten 'hee, laten wij Burst hier eens heen halen!' En zo geschiedde het dat deze band in Sneek speelt. Echt heel apart, maar het is echt waar.

Cainam Ladicius
Posted 19-09-2005 21:29 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 21:25 schreef NecRobert het volgende:
*ahum* (schraapt z'n keel)

Nou dat zit zo: de boekers van bandjes bij het Bolwerk dachten 'hee, laten wij Burst hier eens heen halen!' En zo geschiedde het dat deze band in Sneek speelt. Echt heel apart, maar het is echt waar.

Klink wel heel onwaarschijnlijk zeg </ironie>

Maar mijn vraag impliceerde natuurlijk waarom ze in Sneek spelen terwijl er niemand woont, danwel was het een persoonlijke reactie op het vooruitzicht ver te moeten reizen. Stel ik nog maar een vraag: Komen ze nog ergens anders?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2005 21:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik denk dat je eens buiten moet komen ...
Friesland is wat betreft concerten goed bezig

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-09-2005 21:31 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 21:29 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Maar mijn vraag impliceerde natuurlijk waarom ze in Sneek spelen terwijl er niemand woont,
Tering zeg, Sneek is een behoorlijke stad hoor, ik weet niet waar jij woont maar hier in Friesland zijn genoeg mensen die ook wel eens een vet concertje in de buurt willen.

quote:

danwel was het een persoonlijke reactie op het vooruitzicht ver te moeten reizen. Stel ik nog maar een vraag: Komen ze nog ergens anders?
Geen idee. Interesseert me ook niet

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 19-09-2005 21:31]

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-09-2005 16:54 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Tour is gecancelled
Fr. 18 Nov. Bolwerk, Sneek gecancelled
Fr. 02 Dec. Bosuil, Weert gecancelled
Mo. 05 Dec. Doornroosje, Nijmegen gecancelled

Burst wordt de support van Opeth in december!

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 30-09-2005 16:55]

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-09-2005 17:05 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

WTF! Fijn is dat

Nou dan maar weer naar Opeth.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 30-09-2005 18:13 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2005 16:54 schreef Spirit In Black het volgende:
Tour is gecancelled
Fr. 18 Nov. Bolwerk, Sneek gecancelled
Fr. 02 Dec. Bosuil, Weert gecancelled
Mo. 05 Dec. Doornroosje, Nijmegen gecancelled

Burst wordt de support van Opeth in december!

Whaaaaaaaaaaaa??!!!

Heen

Hatsjikidee!

Cainam Ladicius
Posted 30-09-2005 21:43 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

WHAAAA dus gelukkig niet naar Friesland! Maar gewoon om de hoek dus Laat ik nu net gisteren kaartjes gekocht hebben voor Opeth in Tivoli. Hoor ik dit

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-10-2005 15:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hahaaa! Toch in Friesland dus

het bolwerk
Usericon van het bolwerk
Posted 27-10-2005 17:58 by het bolwerk Wijzig reactieProfiel van het bolwerkQuote dit berichthttp://www.hetbolwerk.nl

deze show is niet meer, dus aub verder in het andere topic.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 27-10-2005 22:20 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Een echte bolwerk moderator?

het bolwerk
Usericon van het bolwerk
Posted 02-11-2005 13:23 by het bolwerk Wijzig reactieProfiel van het bolwerkQuote dit berichthttp://www.hetbolwerk.nl

quote:
Op 27 oktober 2005 22:20 schreef Deathwish het volgende:
Een echte bolwerk moderator?

yep

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com