IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Hell on Earth, 4 oktober, baroeg Vorige pagina
Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 04-10-2005 15:17 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Naja, ik ga zo maar vast naar een maat. Trein van 5 uur..

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-10-2005 10:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Godverdomme wat was dat vet!!!

oscura
Usericon van oscura
Posted 05-10-2005 11:36 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

Ik heb alleen de laatste band gezien, was een beetje laat binnen.. maar dat was best wel ok! Toch wel jammer dat ik niet eerder gegaan ben eigenlijk

carcasstrid

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 05-10-2005 12:56 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Agents of Man en Heaven Shall Burn waren erg vet gisteren . Een van de betere HSB concerten die ik gezien heb.

Ik vond As I Lay Dying bij momenten ook erg goed, maar er zaten ook erg veel lullige stukken in hun nummers waardoor ik niet helemaal overtuigd was. En die bassist zong ook niet echt zuiver.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-10-2005 14:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Agents of Men waren erg energiek, maar muzikaal gezien vond ik het niet super boeiend. De show maakte wel veel goed.

Echte knallers vond ik Neaera en As I lay dying.

HSB vond ik ook erg vet, maar misschien moet de drummer triggers gaan gebruiken, bij de snelle DB stukken was zijn bass niet goed te horen.

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 05-10-2005 17:11 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2005 10:52 schreef Snaack het volgende:

Godverdomme wat was dat vet!!!

+1

HSB en neaera vond ik toch wel het best. End of Days was ook erg goed.

Dang, wat vet

En een hsb poster van een eurotje gekocht

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com