|
Auteur: |
|
|
Symfonischer... jammer, het had van mij wel wat bruter gemogen. Vond Imaginations from the Other Side toch wel lekkerder dan Nightfall in Middle Earth. Alhoewel die laatste muzikaal erg sterk in elkaar stak. |
|
En die guitarist!..*zwijmel* Ik heb ze live mogen aanschouwen op Dynamo en ik heb daar bijna staan janken. Waarom mag een band als deze niet vaker optreden in Nederland? (door gebrek aan interesse naar eigen zeggen) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Gebrek aan interesse ja. Ik durf ook niet meer met mijn BG t-shirtje over straat hoor. |
|
MIETJE!!! Wat? Ben je bang dat je niet troe genoeg bent? Wat kan jou het toch schelen. Die gasten kunnen nou eenmaal geweldige muziek maken. Ik snap helemaal niet waar die cultuur vandaan komt waar mensen elkaar gaan vertellen waar ze wel en niet naar mogen luisteren. Als ik cool had willen zijn dat ging ik wel naar R&B/Rap luisteren. #Vargens opmerking zal wel niet serieus bedoeld zijn trouwens (zoals het Vargen beaamt)# [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 20-12-2001 21:11] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nee, het is niet helemaal serieus bedoeld. Als ik nog steeds zo geinteresseerd ben in BG als toendertijd dat ik die shirts droeg zou ik ze nog wel dragen. Zelfde reden als waarom ik geen Black Sabbath shirt meer draag. Ik luister er niet veel meer naar. |
|
And then there was silence bedoel je? Die is inderdaad erg goed ja! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Nou heb ik die mini niet zo heel goed geluisterd maar ik hoop wel dat hun full-length harder is dan wat ik tot nu toe gehoord heb. Meer richting hun welbekende melodieuze speedmetal en niet in het vaarwater van Rotsootje (Rhapsody) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik heb geprobeert om de titel van het nieuwe album te vinden op de officiële site van Blind Guardian, maar daar staat alleen de titel van de singel. Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe cd. [edit]Ik heb wel de titel "And then there was silence" zien staan op de site, maar het kan zijn dat dit de titel van de single is.[edit] [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 20-12-2001 23:04] the only pleasure is pain |
|
Gaaf nummer idd, en lekker lang, als de rest van de nieuwe cd net zo gaat klinken zal ik de aanschaf zeker overwegen. Life doesn't get much better than this! |
|
Hmm, 't word vrij duidelijk dat het meerendeel van het forum niet echt gecharmeerd is van BG Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
hoe kom je erbij ik hou er ok iet van trouwens |
|
Ikke wel... Vind Blind Guardian Maar 'k heb die nieuwe single nog niet gehoord... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Godverdomme, blind guardian heerscht! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
inderdaad Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Je hebt zeker niet goed gekeken? Sinds 7 december staat de complete tracklisting er al, en een tijdje daarvoor was al de titel van het album bekend gemaakt. A Night At The Opera heet dat ding blijkbaar. Do I look as if I care? I don't think so |
Index / Heavy Metal |