![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
24 Februari worden er in Kasterlee (BE) metaloptredens georganiseerd, met onderandere Emeth en In-Quest. het is nog vroeg, maar we zijn al volop aan het zoeken naar sponsers.. voor meer info: mailen naar thallusplantje@hotmail.com allemaal komen! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 20-09-2005 13:00] ![]() |
|
ook al bevestigd: Cantar en Infernal Legion naam van de happening: Tyrants of the North meer info volgt dus hou de ogen open!! ![]() ![]() |
|
Kasterlee... bereikbaarheid? signature ![]() |
|
hoe bedoel je? tis ni zo moeilijk te vinden hoor, tis in een zijstraat van de weg tussen turnhout en geel.. de routeplanner toont het plannetje wel rap.. ![]() serial butcher staat ook vast!! ![]() |
|
ik zal der zijn I have chosen night to be my guide ![]() |
|
cogito = lindsy? of hebk iemand anders voor? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door TouchyVirus op 27-09-2005 17:55] ![]() |
|
quote: jups! correct! I have chosen night to be my guide ![]() |
|
tis beest hier ![]() ![]() ![]() bijna faute party!! ![]() |
|
hehe khad het wel door da ge beest waart ![]() yes idd, bijna foute party!! maar vrijdag al introductie tot eh!! De wellens moet dan draaien denk, dus da wordt wel een feesje! I have chosen night to be my guide ![]() |
|
..I'll be there ![]() ![]() |
|
ik zal er zijn in februari ![]() Emeth - Aethyr NEW ALBUM 2014 ![]() |
|
ik dacht van ni ![]() emeth heeft gecancelled, de setlijst is nu: Icarian, Serial Butcher, Cantar, The Reckoning, InQuest VVK kaarten kosten 8 euro Kassa is 10 euro kaarten kunnen gereserveerd worden op 0485/60.10.42 of via thallusplantje@hotmail.Com cheers! [Dit bericht is gewijzigd door TouchyVirus op 10-07-2012 2:31] ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Zo, weer op 24 februari? Boeiender ![]() |
|
En hetzelfde jaar? Wel makkelijk op zich. Hoef je maar 1 datum te onthouden. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |