|
Auteur: |
|
|
24 Februari worden er in Kasterlee (BE) metaloptredens georganiseerd, met onderandere Emeth en In-Quest. het is nog vroeg, maar we zijn al volop aan het zoeken naar sponsers.. voor meer info: mailen naar thallusplantje@hotmail.com allemaal komen! [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 20-09-2005 13:00] |
|
ook al bevestigd: Cantar en Infernal Legion naam van de happening: Tyrants of the North meer info volgt dus hou de ogen open!! |
|
Kasterlee... bereikbaarheid? signature |
|
hoe bedoel je? tis ni zo moeilijk te vinden hoor, tis in een zijstraat van de weg tussen turnhout en geel.. de routeplanner toont het plannetje wel rap.. serial butcher staat ook vast!! |
|
ik zal der zijn I have chosen night to be my guide |
|
cogito = lindsy? of hebk iemand anders voor? [Dit bericht is gewijzigd door TouchyVirus op 27-09-2005 17:55] |
|
quote: jups! correct! I have chosen night to be my guide |
|
tis beest hier bijna faute party!! |
|
hehe khad het wel door da ge beest waart yes idd, bijna foute party!! maar vrijdag al introductie tot eh!! De wellens moet dan draaien denk, dus da wordt wel een feesje! I have chosen night to be my guide |
|
..I'll be there |
|
ik zal er zijn in februari Emeth - Aethyr NEW ALBUM 2014 |
|
ik dacht van ni emeth heeft gecancelled, de setlijst is nu: Icarian, Serial Butcher, Cantar, The Reckoning, InQuest VVK kaarten kosten 8 euro Kassa is 10 euro kaarten kunnen gereserveerd worden op 0485/60.10.42 of via thallusplantje@hotmail.Com cheers! [Dit bericht is gewijzigd door TouchyVirus op 10-07-2012 2:31] |
|
quote: |
|
Zo, weer op 24 februari? Boeiender |
|
En hetzelfde jaar? Wel makkelijk op zich. Hoef je maar 1 datum te onthouden. |
Index / Concerten |