|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dit ga ik niet eens aanhangig maken, ik heb dit pakket ook voor mijn neus gehad toen het werd aangeboden. De Bosuil is zowiezo een van de duurdere tenten in NL...moet je daar ook betalen voor de garderobe? Maandkaart? Ze motten het maar doen....ben benieuwd hoe duur het zal zijn in de GVH/Willemeen, d'r zal wel enig verschil in zitten. |
|
quote:dat ligt beter bereikbaar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: dit is ook niet leuk bedoeld, maar ik hou er al over op.. Het is mooi weer dusch..... |
|
quote: dat mag al helemaal geen reden zijn, lijkt me. |
|
quote:20 euro?????? Da's wel belachelijk duur. Verder niet verwonderlijk dat zo weinig mensen altijd op komen draven met zo'n prijzen als bij de Bosuil. Ze worden niet voor niks kunstmatig in leven gehouden door de opbrengsten van Bospop elk jaar. Jammer want het is wel een mooie zaal waar veel meer uit gehaald kan worden dan dat er nu gebeurd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Om even on-topic te blijven. 8 euro voor Deranged is dan wel weer een normale prijs. |
|
quote: enkel voor Wormed zou ik al een teringlading aan cash uitgeven, ware het niet dat ik dan écht niet kan. kutzooi zeg. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
komt dr nog iemand vanavond? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Deranged speelde gisteren wel erg strak...GVD wat een show Erg goed geluid ook weer. Jammer dat er zo weinig mensen komen opdraven naar toch wel een redelijk grote band uit Zweden. Ook jammer dat ik moest rijden...had me wel klem willen zuipen zo gezellig was het. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nou het was gisteren zeker de moeite waard vond ik, alleen idd jammer van de lage opkomst en het toch wel uitblijvende enthousiasme, maar ja, je kunt niet alles mee hebben denk ik. Bloodboil opende de show vrij overtuigend met redelijk strakke deathmetal. Soulreaver vond ik wederom weer zeer goed te pruimen, lekker headbangbare metal, vooral die cover van Pestilence blijft erg goed vind ik. Daarna kwam Deranged, met een prima staaltje deathmetal (lekker bruut!), alleen waren ze zichtbaar teleurgesteld (en terecht), vanwege de lage opkomst en het uitblijvende enthousiasme... Toch heb ik een erg leuke avond gehad en had ik het niet willen missen. Tussendoor ook nog even kennis gemaakt met She-Devil, het licht was wederom prima verzorgd [Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 12-11-2005 11:43] an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben vanavond naar Deranged geweest (zonder Wormed helaas) Voorprogramma vond ik niet echt boeiend. Deranged schopte konten. Jammer dat het vreselijk rustig was. Ik gok dat er uiteindelijk 35 mensen zijn gekomen. |
|
Da's nog minder dan in Weert, daar waren zo'n 40 mensen haha. Toch vreemd want 10 jaar terug kreeg Deranged makkelijk een zaal vol. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Misschien moeten ze bij de bosuil dit soort bands misschien toch maar weg laten en het houden op de grote bands zoals Amon Amart toen. Toen was het behoorlijk vol! Of ze moeten juist kleine bandjes neerzetten waar het niet er is dat er maar 40 man komen. Maar ik denk dat het met Cryptopsy en de hele zooi wel druk wordt, dat verwacht je toch met zo'n line-up dus ik snap de hoge prijs niet, ik denk dat ze nou juist gasten (zoals ik bijv.) verliezen omdat ze 20 euro toch te veel vinden voor een avondje bands kijken waarvan je de helft maar van kent. |
|
Tsja, indeed jammer van de lage opkomst, maar ondanks dat was het toch een gezellige avond! Ook lekker gespeuld, echt een toffe zaal!! ThanX Luc!! |
|
quote:Je zou idd verwachten dat het bij Cryptopsy druk word maar ik persoonlijk heb mijn twijfels met zo'n prijs. De meesten hebben minder te besteden tegenwoordig en een hoop blijven daarom al thuis vanwege de prijs. Doe de prijs 5 euro omlaag en de opkomst is stukken groter waardoor er toch voldoende geld word binnen gehaald om de kosten te dekken. Je kunt beter 100 man trekken die 15 euro betalen dan maar 50 mensen die 20 euro betalen....simpel optel sommetje maar zo werkt het nu eenmaal. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:K vond jullie toch wel t gaafste spelen die avond... volgens mij had Deranged slechte zin... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Deranged had helemaal geen slechte zin...alleen Calle vond het jammer dat zo weinig mensen actief mee deden tijdens hun optreden. Hij vertelde mij over hun optredens in Duitsland van 2 weken eerder waar er veel stagedivers en moshers waren bij alle shows en hij had in Nederland dezelfde taferelen verwacht. Verder waren ze achteraf niet geheel tevreden over hun eigen optreden. Maar verder hadden ze wel degelijk goede zin. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:hmm, k was er al best lang (sinds een uur of 4) ...ze keken niet al te vrolijk...mjah dat zal dan wel Zweedse charme zijn... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Dat was dan waarschijnlijk de lange reis vanuit Zweden die dat veroorzaakte haha. Johan is namelijk de enige met een rijbewijs binnen Deranged dus hij moet altijd zelf rijden en is daar niet altijd even blij mee Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb nog ff met die dude van Deranged staan praten, hij was indeed wel teleur gesteld in de lage opkomst, voor de rest wel een aardige gast! Ik vond hun optreden goed te pruimen, maar ik bespeurde toch ook wel wat trekjes bij de heren dat ze er niet erg veel zin in hadden. Bij zulke muziek hoort gewoon een brute pit! |
|
quote: Je kan toch niet met zo'n 30 mensen een giga pit bouwen . Nou ja, ik was actief dus aan mij heeft het niet gelegen |
|
quote: Jij hebt een mailtje met foto's an evil incarnation of DEATH! |
|
Hey spanX! Best geinige foto's .. wacht, k mail wel ff terug.. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |